logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Interaktywny mural na Dni Ciechowskiego
30.11.2016
Tematy: Wydarzenia

Interaktywny mural na Dni Ciechowskiego



1 grudnia rusza projekt realizowany przez Galerię Rusz z okazji obchodów „Dni Grzegorza Ciechowskiego”. Artyści przygotowali prace, inspirowane twórczością Ciechowskiego – bilbordy oraz interaktywny mural, połączony z akcją artystyczną. 

Na pracach Galerii Rusz, realizowanych w ramach zeszłorocznych obchodów „Dni Grzegorza Ciechowskiego”, biało-czarne pasy przechodziły w kolorowe. Artyścichcieli w ten sposób pokazać, że współczesny świat, oprócz bieli i czerni, zawiera również wiele innych barw. W tym roku niektóre pasy na naszych bilbordach wyzwoliły się ze sztywnych ograniczeń. Są kolorowe i swobodne, tak jak wyzwolona i swobodna jest wyobraźnia twórcy – komentuje Joanna Górska. I dodaje: Artysta potrzebuje wiele odwagi, by tworzyć ipokonywać bariery, ograniczające jego wyobraźnię. Jednak odwaga potrzebna jest nie tylko artyście – bardzo dużo odwagi wymaga samo życie – bycie sobą i życie według własnych zasad.

Artyści z Galerii Rusz przygotowali także interaktywny mura. Chcemy zaprosić mieszkańców Torunia do współtworzenia muralu i zastanowienia się nad tym, co chcą najbardziej w swoim życiu stworzyć – mówi Rafał Góralski. Akcja rozpocznie się 15 grudnia o godzinie 17:30 na placu przed Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki. Będzie polegała na zachęceniu uczestników do zapisywania na muralu osobistych odpowiedzi na temat „Najbardziej w życiu pragnę stworzyć…”. Następnie mural będzie eksponowany przed CKK Jordanki przez cały czas trwania „Dni Grzegorza Ciechowskiego”.

Prace artystów z Galerii Rusz będą eksponowane na bilbordach w przestrzeni publicznej Torunia i Warszawy od 1 do 31 grudnia 2016 r. Prace „Historia” i „Odwaga” będą do obejrzenia w Toruniu: ul. Szosa Chełmińska i Bulwar Sztuki przy CSW „Znaki Czasu”, praca „Wyzwolenie” w Warszawie w następujących lokalizacjach: Górczewska 88/Ciołka, Łopuszańska 25, M1/Radzymińska/Praktiker, Puławska 419/Sójki/do Puławskiej, Senatorska 26/od Placu Bankowego

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek