logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Instrukcja wyjścia z ukrycia
09.09.2008
Tematy: Kampanie, Izrael, Równouprawnienie i tolerancja

Instrukcja wyjścia z ukrycia



W Izraelu trwa kampania prasowa przypominająca instrukcję do składania mebli szwedzkiej sieci sklepów meblowych. A raczej rozkładania. Israel Gay Youth Organization poprzez reklamy próbuje nakłonić młodych homoseksualistów do ujawnienia swojej orientacji seksualnej. It’s easier than you think (To łatwiejsze niż ci się wydaje) – zachęca hasło kampanii.

Judaizm skazuje homoseksualizm na potępienie w piekle. Jednak współczesne izraelskie społeczeństwo coraz szerzej akceptuje to zjawisko, a pary homoseksualne uzyskują coraz więcej praw. Izrael jest dzisiaj najbardziej tolerancyjnym krajem Bliskiego Wschodu pod względem praw homoseksualistów. W lutym br. prokurator generalny Izraela zapowiedział, że rozszerzone zostanie prawo dotyczące zezwoleń na adopcję dzieci przez pary homoseksualne.

W Tel Awiwie izraelska społeczność homoseksualistów pokazuje się bez skrępowania w klubach dla gejów i w lokalach gay-friendly. Każdego roku tysiące osób przemaszerowują ulicami Tel Awiwu i Jerozolimy z okazji imprezy Gay Pride. Jerozolima jest jednak miastem o wiele mniej tolerancyjnym niż Tel Awiw.

Decyzją izraelskiego Trybunału Najwyższego z lat 90. izraelskie wojsko przyznaje partnerom oficerów i żołnierzy, którzy zginęli w walce, status wdowców wojennych. Oznacza to, że mogą oni korzystać z wszystkich należnych, przewidzianych ustawą praw i przywilejów.



Nazwa kampanii:
Closet
Czas:
2008.9.1 - 2008.9.15
Nadawca:
Israel Gay Youth Organization
Media:
Prasa
Wykonawca:
Gitam BBDO (Israel)
Adresaci:
Geje
Hasło kampani:
It’s easier than you think





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek