logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > InPost włącza się w Masy Krytyczne
23.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

InPost włącza się w Masy Krytyczne



Firma InPost włącza się w Masy Krytyczne – manifestacje obecności rowerzystów w mieście. W ostatnim takim wydarzeniu w Krakowie wzięli udział pracownicy firmy, wyposażeni w żółte rowery. Wszystkim uczestnikom zaś rozdawane były, również żółte, opaski odblaskowe i gadżety zwiększające bezpieczeństwo na drodze.

Rowerami przemieszcza się także część doręczycieli InPost oraz pracowników biura, z których inicjatywy przed krakowską siedzibą firmy umieszczono stojaki rowerowe. Kolejnym działaniem ma być społeczna inicjatywa, propagująca tworzenie ścieżek rowerowych oraz bezpiecznych miejsc do parkowania jednośladów.

Krakowski operator wprowadza również usługi bazujące na rozwiązaniach chroniących środowisko naturalne. Oferowana przez InPost „poczta hybrydowa” ma skracać czas oczekiwania na przesyłki urzędowe, ograniczając jednocześnie transport samochodowy i minimalizując tym samym emisję spalin. Korespondencja w wersji elektronicznej trafia do drukarni zlokalizowanych w pobliżu miejsca dostarczenia listu. Wydruk i doręczenie odbywa się zatem na niewielkim obszarze, co pozwala na pominięcie dodatkowych etapów transportu. InPost razem z Inforsys, Amicą i radiową Trójką prowadził także akcję „PioSęki, czyli drzewa przebojów”, w której do Paczkomatów trafiło nieodpłatnie ponad 50 tysięcy sadzonek drzew. Ideą kampanii było posadzenie ich w niezagospodarowanych przestrzeniach miejskich.

Film z udziałem InPost w krakowskiej akcji „Rowerowa Masa Krytyczna” można obejrzeć na kanaleYoutube. Relacja z kampanii „PioSęki, czyli drzewa przebojów” dostępna jest na stronie Polskiego Radia.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek