logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Innowatorzy z Europy Środkowej i Wschodniej poszukiwani
02.09.2016
Tematy: Wydarzenia

Innowatorzy z Europy Środkowej i Wschodniej poszukiwani



Do połowy września organizatorzy listy New Europe 100 poszukują wybitnych postaci i zespołów w zakresie innowacji z Europy Środkowej i Wschodniej. 

Twórcy aplikacji dla uchodźców, tanich testów medycznych, latającego samochodu, promotorzy przedsiębiorczości wśród młodzieży – takich finalistów można znaleźć w poprzednich edycjach listy New Europe 100. Zostały ostatnie dni na zgłaszanie swoich kandydatów. Można to zrobić do 15 września poprzez formularz na stronie www.ne100.org/nominate lub portale społecznościowe Facebook lub Twitter (podając imię i nazwisko kandydata, uzasadnienie oraz #NE100).

Po raz trzeci organizatorzy listy New Europe 100 zbiorą się, aby spośród nominacji publicznych przyjmowanych do połowy września wyłonić setkę innowatorów. Wybierając 100 osób, które swoim działaniem w dziedzinie innowacji w biznesie lub polityce, na rzecz społeczeństwa odznaczyły się najbardziej, warto zauważyć jedną ciekawą rzecz. Otrzymujemy coraz więcej nominacji. Cieszymy się, że w naszej części świata rośnie grono przedsiębiorczych ludzi, którzy stosują innowacje w tak wielu obszarach aktywności – mówi Wojciech Przybylski, prezes Res Publica, inicjator projektu.

Po miesięcznych obradach organizatorzy w październiku wyłonią listę 100 innowatorów, których umieszczą na liście New Europe 100. Ogłoszenie trzeciej edycji listy odbędzie się w Brukseli 15 listopada, po raz pierwszy poza Polską, co ma pozwolić na przybliżenie europejskim przedstawicielom polityki i biznesu przykładów innowacji z regionu Europy Środkowej i Wschodniej.

Lista New Europe ma stać się także platformą współpracy wszystkich dotychczasowych finalistów. Projekt organizuje Res Publica we współpracy z Financial Times, Funduszem Wyszehradzkim, Google i innymi instytucjami z Europy Środkowo-Wschodniej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek