Podczas gali rozdania nagród XIV edycji konkursu Impactor dla firm i projektów branży reklamowej i mediowej, projekt „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” został nagrodzony statuetką Impactora 2012 za najlepszą Kampanię Społeczną. Nagrodę odebrała Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy.
Laureaci Impactora wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, składającą się z seniorów rynku reklamowego i medialnego. Ocenie podlegają firmy (osiągnięcia w ostatnim roku kalendarzowym, skład kadry menedżerskiej, zdobyte nagrody oraz ogólnie działalność operacyjna) oraz projekty (efekty, sposób wykorzystania narzędzi, kanały, media). Za audyt głosowania odpowiedzialna jest firma doradcza KPMG. Organizatorem Impactorów jest Central European Quality Institute (brand Grupy MMT Management).
Projekt „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” zwyciężył w plebiscycie czytelników portalu kampaniespoleczne.pl na najlepszą kampanię społeczną 2011.
zobacz także
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
14.04.2025Wydarzenia
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025Wydarzenia
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025Wydarzenia
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025Wydarzenia
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących