logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Impactor dla „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”
05.03.2012
Tematy: Wydarzenia

Impactor dla „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”



Podczas gali rozdania nagród XIV edycji konkursu Impactor dla firm i projektów branży reklamowej i mediowej, projekt „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” został nagrodzony statuetką Impactora 2012 za najlepszą Kampanię Społeczną. Nagrodę odebrała Grupa Twórcza Qlub Xsiążkowy.

Laureaci Impactora wybierani są przez Akademię Mediów i Reklamy, składającą się z seniorów rynku reklamowego i medialnego. Ocenie podlegają firmy (osiągnięcia w ostatnim roku kalendarzowym, skład kadry menedżerskiej, zdobyte nagrody oraz ogólnie działalność operacyjna) oraz projekty (efekty, sposób wykorzystania narzędzi, kanały, media). Za audyt głosowania odpowiedzialna jest firma doradcza KPMG. Organizatorem Impactorów jest Central European Quality Institute (brand Grupy MMT Management).

Projekt „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka” zwyciężył w plebiscycie czytelników portalu kampaniespoleczne.pl na najlepszą kampanię społeczną 2011.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek