logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Imiona pod koszulką Ibrahimovica
16.02.2015
Tematy: Kampanie, Szwecja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa

Imiona pod koszulką Ibrahimovica

Your browser does not support the video tag.


Zlatan Ibrahimović, znany piłkarz, podczas meczu 14 lutego zdjął koszulkę i pokazał 50 imion, które ma wytatuowane na ciele. Jak wyjaśnia film pokazujący tę sytuację, imiona mają symbolizować ludzi, którzy cierpią z powodu głodu. Piłkarzowi nie udałoby się jednak wspomnieć w ten sposób o wszystkich, gdyż jest ich 805 milionów.

Ibrahimovic, piłkarz Paris Saint-Germain, zaprezentował przygotowane na potrzeby kampanii tymczasowe tatuaże podczas wczorajszego meczu z zespołem Caen, tuż po strzeleniu gola. Za zdjęcie koszulki został ukarany żółtą kartką. W filmie, który uzyskał od wczoraj ponad milion wyświetleń, tłumaczy, że sam ma wielu kibiców, którzy go wspierają i skandują jego imię – teraz chciałby, by za każdym razem, gdy mówią o nim, myśleli też o innych, którzy potrzebują pomocy. Akcja miała przypomnieć o problemie głodu i niedożywienia na świecie.

Inicjatorem akcji jest agenda ONZ – Światowy Program Żywnościowy (World Food Programme), największa organizacja humanitarna świata powołana do zwalczania głodu. 



Nazwa kampanii:
805 million names
Czas:
2015.2.15
Nadawca:
World Food Programme
Media:
Ambient, internet
Wykonawca:
Forsman & Bodenfors
Adresaci:
Widzowie, kibice piłkarscy, osoby dorosłe





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek