logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  22.05.2013

Imiona filantropii w Poznaniu



23 maja w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa odbędzie się Regionalna Konferencja Fundraising dla NGO, Poznań/Wielkopolska, organizowana przez Fundację Kształcenia Ustawicznego Peritia. Temat przewodni wydarzenia brzmi „Filantropia niejedno ma imię”.

Konferencja odbędzie się w WSNHiD na ul. Kutrzeby 10 w Poznaniu w godzinach 10-16:30. Konferencja skierowana jest do przedstawicieli organizacji pozarządowych z terenu Wielkopolski. Tym razem konferencja podzielona jest na dwie części: wykładową oraz warsztatową.

W części wykładowej zostanie przybliżona idea filantropii. Jak wygląda sytuacja w Polsce? Czy Polacy chętnie pomagają ? Kiedy biznes spotyka filantropię, czyli jak działają fundacje korporacyjne? Na czym polega fenomen filantropii społecznościowej i gdzie szukać darczyńców? – to część pytań, na które będą chcieli odpowiedzieć organizatorzy. Po części wykładowej uczestnicy zostaną podzieleni na mniejsze grupy. Każda osoba będzie mogła wybrać dwa spośród kilku obszarów. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Zapisy odbywają się poprzez formularz elektroniczny na stronie www.fundacjaperitia.pl.

Agenda:
10:00 – 10:10
Powitanie uczestników,
10:15 – 10:30
Filantropia niejedno ma imię, Anna Waligóra, socjolog
10:30 – 10:45
Kiedy biznes spotyka filantropię, Fundacja Piotr i Paweł, Ewa Aleszczyk
10:45 – 11:00
CSR vs Filantropia, Wielkopolski Związek Pracodawców Prywatnych, Anna Fedorczuk
11:00 – 11:15
Gdzie szukać darczyńców? Fenomen filantropii społecznościowej, Polak potrafi, Jakub Sobczak
11:15 – 11:30
Platforma do współpracy z biznesem, Milestonehero, Mateusz Domagała
11:30 – 12:00
Przerwa
12:00 – 13:35
I sesja warsztatowa (do wyboru jeden z 3)
Etyka Fundraising Managera/Officer’a/ etyka PSF i EFA, Jerzy Mika, PSF
Co Polak potrafi? Filantropia społecznościowa jako źródło pozyskiwania funduszy na przykładzie polakpotrafi.pl, Jakub Sobczak
Zasady nowoczesnego fundraisingu, czyli o czym przy pozyskiwaniu środków powinniśmy pamiętać? Damian Łakomy, PISOP
13:45 – 14:30
Przerwa
14:30 – 16:15
II sesja warsztatowa (do wyboru jeden z 3)
Wynagrodzenie Fundraising Manager/Officer – jak rozmawiać o wynagrodzeniu za pozyskiwanie partnerów /sponsorów, Jerzy Mika
Co Polak potrafi? Filantropia społecznościowa jako źródło pozyskiwania funduszy na przykładzie
polakpotrafi.pl, Jakub Sobczak
Statut Organizacji Pożytku Publicznego (OPP) dlaczego warto się starać, Dorota Pawlaczyk, księgowa
16:15 – 16:30
Podsumowanie/podziękowania

Portal kampaniespołeczne.pl jest patronem medialnym konferencji.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 23.05.2022

    Sodexo wprowadza Kartę Pomoc – nowe rozwiązanie dla organizacji non-profit


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej” 


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek