logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Imigranci w Polsce jak u siebie
14.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Imigranci w Polsce jak u siebie



W spotkaniu Jestem w Polsce, jestem u siebie! wezmą udział Ton Van Anh – wietnamska opozycjonistka i działaczka na rzecz praw człowieka oraz Wojciech Karpieszuk – dziennikarz Gazety Wyborczej, zajmujący się tematyką imigrantów. Spotkanie organizuje Stowarzyszenie Kulturalno-Naukowo-Edukacyjne KEN. 

Ton Van Anh w latach 1996-1999 była dziennikarką Phuong Dong, pierwszej niezależnej wietnamskiej gazety w Polsce. W latach 2003-2004 pełniła funkcję redaktor naczelnej Cau Vong, pierwszej bezpłatnej gazety dla Wietnamczyków. Od 2006 współpracuje z fundacją La Strada, zajmującą się walką z handlem ludźmi i niewolnictwem. Jest też korespondentką waszyngtońskiej rozgłośni Radia Wolna Azja, publicystką portalu Benviet.org oraz działaczką Stowarzyszenia Wolnego Słowa. Wojciech Karpieszuk jest dziennikarzem Gazety Wyborczej, zajmuje się tematami społecznymi. Autor szeregu tekstów o warszawskich imigrantach. W 2011 r. ukazał się jego reportaż Wolność na pięć minut, opisujący życie społeczności LGBT z Mińska białoruskiego.

Spotkanie, które poprowadzi Paweł Kwiecień ze Stowarzyszenia KEN, odbędzie się 15 czerwca 2012 roku o godzinie 11.50 w auli Zespołu Szkół nr 1 na ul. Wiśniowej 56 w Warszawie. Wstęp jest wolny po uprzednim zgłoszeniu na adres biuro@ken.edu.pl lub pod numerem telefonu 725525226. 

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek