Najniebezpieczniejsi kierowcy to mężczyźni w wieku 17-24 lata. W hrabstwie Ulster wyliczono, że 8 na 10 ofiar śmiertelnych wypadków drogowych ginie w wypadkach spowodowanych przez takich kierowców. Jedynie 55% zabitych lub poważnie rannych w wypadkach, których przyczyną była nadmierna prędkość, stanowili kierowcy. Tak przedstawiają się statystyki z Irlandii Północnej z roku 2006.
Kampania pod hasłem "The faster you speed, the bigger the mess" ("Im szybciej jedziesz, tym większy galimatias spowodujesz") skierowana była przede wszystkim właśnie do młodych mężczyzn. Ze względu na drastyczne sceny spot pokazywano w telewizji po godzinie 21:00.
Film przedstawia dramatyczną scenę wypadku, rozpaczy i skutków nadmiernej prędkości. Tylko kierowca wychodzi z tego cało. W tle cały czas słychać hipnotyczną muzykę, której towarzyszy powtarzany rytmicznie wers "I can’t take my eyes off you".
Rozpoczęcie kampanii miało miejsce w trakcie pierwszego Globalnego Tygodnia Bezpieczeństwa Drogowego, zorganizowanego przez ONZ.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów