Najniebezpieczniejsi kierowcy to mężczyźni w wieku 17-24 lata. W hrabstwie Ulster wyliczono, że 8 na 10 ofiar śmiertelnych wypadków drogowych ginie w wypadkach spowodowanych przez takich kierowców. Jedynie 55% zabitych lub poważnie rannych w wypadkach, których przyczyną była nadmierna prędkość, stanowili kierowcy. Tak przedstawiają się statystyki z Irlandii Północnej z roku 2006.
Kampania pod hasłem "The faster you speed, the bigger the mess" ("Im szybciej jedziesz, tym większy galimatias spowodujesz") skierowana była przede wszystkim właśnie do młodych mężczyzn. Ze względu na drastyczne sceny spot pokazywano w telewizji po godzinie 21:00.
Film przedstawia dramatyczną scenę wypadku, rozpaczy i skutków nadmiernej prędkości. Tylko kierowca wychodzi z tego cało. W tle cały czas słychać hipnotyczną muzykę, której towarzyszy powtarzany rytmicznie wers "I can’t take my eyes off you".
Rozpoczęcie kampanii miało miejsce w trakcie pierwszego Globalnego Tygodnia Bezpieczeństwa Drogowego, zorganizowanego przez ONZ.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi