Zanim Ice Bucket Challenge nie zdetronizował wszystkich kampanii społecznych w social media, przez kilka miesięcy 2014 roku Facebook, Instagram i Twitter należał do hashtagu #nomakeupselfie. W marcu 2014 portale społecznościowe zostały zalane falą selfies z, najczęściej młodymi, kobietami bez makijażu. Wraz z rosnącą liczbą opublikowanych fotografii wzrastała liczba datków na rzecz organizacji walczących z rakiem piersi, które nie kryły swojego zdziwienia – kto akcję zainicjował, nie jest jasne. Tylko w ciągu kilku dni brytyjska organizacja Cancer Research UK wzbogaciła się o 8 mln funtów, 800 tys. fanów na Facebooku i 140 tys. na Twitterze. Nikt nie twierdzi, że akcja zmieniła postawy i przełoży się wymiernie na zwiększenie wykrywalności raka piersi, ale na hojność i zainteresowanie problemem tysięcy młodych kobiet naprawdę nie wypada narzekać.
Więcej: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii