IKEA i UNICEF prowadzą konkurs na spot „1 euro to majątek”
IKEA i UNICEF zainaugurowały konkurs polegający na nakręceniu filmu do kampanii społecznej „1 euro to majątek” (długość filmu 30”-45”, przeznaczenie: internet). Kampania wspiera globalny projekt IKEA Foundation i UNICEF umożliwiający dzieciom z najbiedniejszych regionów świata dostęp do edukacji. Nagroda w wysokości 8000 zł (brutto) i zostanie przyznana autorowi najbardziej kreatywnej wizji. Forma wykonania spotu jest dowolna.
Termin nadsyłania filmów mija 23 października br.
W Jury konkursu zasiadają: Jacek Poniedziałek, Mikołaj Komar, Katarzyna Kalicińska, Katarzyna Dragović,Nono Dragović, oraz przedstawiciele IKEA i UNICEF.
Kampania „1 euro to majątek” polega na przekazywaniu przez IKEA 1 euro z każdej sprzedanej pluszowej zabawki w sklepach IKEA w czasie trwania akcji (listopad-grudzień) na projekty Save the Children i UNICEF (w Polsce wyłącznie UNICEF). Od swojego początku, w 2003 roku, kampania wsparła kwotą ponad 35 milionów euro około 90 projektów w niemal 40 krajach.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
20.04.2022
Words don’t come easy to me
-
04.04.2022
Cena twojego wydruku z bankomatu
-
04.04.2022
Effie In Practice – zaproszenie na webinary