logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > II edycja konkursu „Krok w przyszłość” Fundacji mBanku
06.07.2017
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

II edycja konkursu „Krok w przyszłość” Fundacji mBanku

II edycja konkursu „Krok w przyszłość” Fundacji mBanku


Fundacja mBanku ponownie wyróżni najlepsze prace studenckie z matematyki. Na zwycięzcę konkursu „Krok w przyszłość” czeka 20 tys. zł oraz statuetka STEFCIO, która symbolizuje wybitnego matematyka – Stefana Banacha.

mFundacja ogłosiła kolejną edycję konkursu „Krok w przyszłość”. Ponownie przyzna nagrody za przedstawione i obronione prace magisterskie lub licencjackie oraz opublikowane w międzynarodowych czasopismach naukowych samodzielne prace z dziedziny matematyki.

W ubiegłorocznej edycji konkursu zwyciężył Wojciech Górny z Uniwersytetu Warszawskiego, który otrzymał główną nagrodę za pracę pt. „Zagadnienia najmniejszego gradientu”.

Szczegóły konkursu

Najlepsza praca z matematyki powinna promować nowatorskie, oryginalne rozwiązania lub wskazywać nowe kierunki bądź metody badawcze. Autor zwycięskiej otrzyma, oprócz nagrody finansowej,  statuetkę STEFCIO. Trofeum symbolizuje wybitnego polskiego matematyka, Stefana Banacha i nawiązuje do jego wielkich osiągnięć.

Prace można składać od 30 czerwca do 31 października 2017 roku. Ogłoszenie laureatów nastąpi 30 marca 2018 roku – w rocznicę urodzin Stefana Banacha.

Wyróżnienia przyznaje Jury pod przewodnictwem prof. Pawła Strzeleckiego, dziekana Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego. Pula nagród ufundowanych przez Fundację mBanku wynosi 40 tys. zł: nagroda główna w wysokości 20 tys. zł oraz dwa wyróżnienia w wysokości po 10 tys. zł.

– Misją Fundacji mBanku jest wspieranie edukacji matematycznej. Konkurs „Krok w przyszłość” adresowany jest do studentów i absolwentów kierunków matematycznych. Chcemy umożliwić im zaprezentowanie swoich możliwości i zachęcić do dalszego rozwoju – mówi Iwona Ryniewicz, prezes zarządu mFundacji.

Więcej informacji o konkursie, regulamin oraz wniosek znaleźć można na stronie: https://www.mbank.pl/mfundacja/krok-w-przyszlosc/

 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek