logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Idealnie dopasowana do oczekiwań hejterów #TrollingIsUgly
25.04.2018
Tematy: Akcje, Kampanie

Idealnie dopasowana do oczekiwań hejterów #TrollingIsUgly



Gdyby lalka Barbie była kobietą, nie byłaby w stanie chodzić, a ilość tkanki tłuszczowej w jej ciele byłaby o około 20% zbyt niska. Media kreują sztuczne ideały i narzucają „piękne wzorce” stworzone przy pomocy Photoshopa i „nieskazitelnych” celebrytów, jednak prawdziwą zmorą współczesnego świata jest wirtualny hejt. Do walki z negatywnymi komentarzami stanęła Chessie King – instagramerką, działająca na rzecz samoakceptacji.

Kampania zaczęła się od postu o pewności siebie, jaki digital influencerka Chessie umieściła na własnym profilu. Influencerka opublikowała  równieżnie retuszowane zdjęcie w samej bieliźnie. Kolejno przez 24 godziny reagowała na słowa hejtu, jakie znalazły się na jej Instagramie.  „Próbując” spełnić idealne oczekiwania hejtujących ją adresatów, systematycznie poprawiała zdjęcia we współpracy z grafikami. Jaki był efekt jej przemiany? #TrollingIsUgly

Chessie King zorganizowała społeczną akcję #TrollingIsUgly, we współpracy z Fundacji Cybersmile. Celem  kampanii jest uwidocznić destrukcyjny wpływ negatywnych komentarzy, bezmyślnie wrzucanych do mediów społecznościowych. Opinie i słowa hejtu lądujące pod zdjęciami powodują obniżanie własnej samooceny u odbiorców takich publikacji. Jak podkreśla Chessie na własnym profilu „Zmieniając się pod wytyczne social mediowe’go społeczeństwa staniemy się idealnym… potworem”

If we changed our body for every troll, listened to every cyber bully, we would be monsters. Whether you have 23 followers or 3 million, NO ONE should have to deal with regular hate online. Watch my highlighted stories to see how my body ended up looking like this • #TrollingIsUgly not you ❤️??

A post shared by C H E S S I E K I N G (@chessiekingg) on Apr 11, 2018 at 12:36pm PDT

„Za gruby tyłek” albo „za gruba w talii” narażają młode kobiety na szereg bezpodstawnych kompleksów. Kampania Chessie King uświadamia szczyt absurdu negatywnych komentarzy i apeluje o akceptację własnego ciała.

Remember to take care of yourself too! ?

Opublikowany przez The Cybersmile Foundation 25 kwietnia 2018

JUST IN! – We are excited to announce the launch of the official Stop Cyberbullying Day 2018 Thunderclap and would love…

Opublikowany przez The Cybersmile Foundation 23 kwietnia 2018

 

 








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek