Junior Brand Manager dostarczył niesamowitej radości całej branży reklamowej, za co należy w tym podsumowaniu serdecznie podziękować. Fanpage od kwietnia 2012 szybko zapełniał się charakterystycznymi memami z korporacyjno-biurowo-stockową panią i podpisem, świadczącym o niekompetencji reprezentowanej przez niektórych junior brand menagerów. Choć bardzo często są one inspirowane autentycznymi mailami i rozmowami na linii agencja reklamowa – klient, to czasami aż trudno w to uwierzyć. „Proszę zmniejszyć to zdjęcie o 100%”, „Aktor z twarzy ma wyglądać jak dentysta z Warszawy”, „Posty na naszym fanpage’u mają być pisane naszą czcionką” – to tylko mała próbka. Zemsta branży reklamowej jest okrutna.
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem