logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Hugo Boss już bez futer
07.07.2015
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Hugo Boss już bez futer



Luksusowa marka Hugo Boss podjęła decyzję o całkowitym wycofaniu naturalnych futer z kolekcji, począwszy od sezonu jesień/zima 2016.

Postanowienie zostało ogłoszone w raporcie marki zatytułowanym: „HUGO BOSS –Zrównoważony Rozwój 2014” i jest wynikiem rozmów prowadzonych pomiędzy przedstawicielami marki Hugo Boss oraz koalicji Fur Free Alliance.

John Vinding, przewodniczący koalicji Fur Free Alliance komentuje: Hugo Boss stał się właśnie liderem w świecie nowoczesnej mody poprzez podjęcie decyzji o wycofaniu się ze sprzedaży naturalnych futer i tym samym- poprzez zajęcie zdecydowanego stanowiska w sprawie hodowania zwierząt na futra. Koalicja Fur Free Alliance ma nadzieję, że inne luksusowe marki również pójdą w ślady Hugo Boss, szczególnie, że dziś jest tak wiele alternatywnych materiałów, które pozwalają pozostać modnym i jednocześnie wolnym od okrucieństwa wobec zwierząt.

Hugo Boss dołączył do takich firm nieużywających futer jak TommyHilfiger, Calvin Klein, Stella McCartney, Zara, H&M, ASOS czy też polski SOLAR, który w 2014 roku przystąpił do programu Sklepu Wolne od Futer.

Fur Free Alliance (FFA) jest międzynarodową koalicją organizacji ochrony zwierząt działającą na rzecz zakończenia wykorzystywania i zabijania zwierząt dla ich futer. W ramach Fur Free Alliance działa 40 organizacji w 28 krajach, a miliony ludzi na świecie wspiera ich działania. Polskim przedstawicielem koalicji jest Stowarzyszenie Otwarte Klatki, prowadzące kampanię Sklepy Wolne od Futer.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek