27 listopada rozpoczęła się kampania Hopenhagen realizowana w ramach międzynarodowego projektu stworzonego z inicjatywy ONZ i Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Hopenhagen to międzynarodowa inicjatywa branży komunikacji marketingowej. Celem kampanii jest rozpowszechnienie informacji na temat zmian klimatycznych oraz podniesienie świadomości dotyczących tego zjawiska oraz jego skutków. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi odbiorców na całym świecie na zmiany swoich nawyków, które mają wpływ na środowisko. Głównym założeniem jest przekonanie polityków, którzy spotkają się w grudniu na szczycie w Kopenhadze, aby ratyfikowali nowy międzynarodowy traktat klimatyczny. Kreatywna koncepcja Hopenhagen wynika z założenia, że konferencja ONZ w Kopenhadze w sprawie zmian klimatu będzie okazją do ochrony ludzi i planety oraz wzmocnienia działań związanych z ekologią.
– Hopenhagen to sposób przeciwdziałania myśleniu, że zmiany klimatyczne to zbyt poważny problem, aby go rozwiązać. Wszystko da się zmienić jeżeli wspólnie połączymy nasze siły – powiedział Michael Lee, Dyrektor Zarządzający IAA Global.
Kampania obecna będzie w internecie od 27 listopada do 7 grudnia. Koncept kreatywny kampanii opracowany był przez międzynarodową agencję Oglivy & Mather. Za polską adaptację kampanii odpowiada agencja Gruppa 66 Oglivy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta
-
03.05.2022
Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach