27 listopada rozpoczęła się kampania Hopenhagen realizowana w ramach międzynarodowego projektu stworzonego z inicjatywy ONZ i Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA.
Hopenhagen to międzynarodowa inicjatywa branży komunikacji marketingowej. Celem kampanii jest rozpowszechnienie informacji na temat zmian klimatycznych oraz podniesienie świadomości dotyczących tego zjawiska oraz jego skutków. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi odbiorców na całym świecie na zmiany swoich nawyków, które mają wpływ na środowisko. Głównym założeniem jest przekonanie polityków, którzy spotkają się w grudniu na szczycie w Kopenhadze, aby ratyfikowali nowy międzynarodowy traktat klimatyczny. Kreatywna koncepcja Hopenhagen wynika z założenia, że konferencja ONZ w Kopenhadze w sprawie zmian klimatu będzie okazją do ochrony ludzi i planety oraz wzmocnienia działań związanych z ekologią.
– Hopenhagen to sposób przeciwdziałania myśleniu, że zmiany klimatyczne to zbyt poważny problem, aby go rozwiązać. Wszystko da się zmienić jeżeli wspólnie połączymy nasze siły – powiedział Michael Lee, Dyrektor Zarządzający IAA Global.
Kampania obecna będzie w internecie od 27 listopada do 7 grudnia. Koncept kreatywny kampanii opracowany był przez międzynarodową agencję Oglivy & Mather. Za polską adaptację kampanii odpowiada agencja Gruppa 66 Oglivy.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
26.04.2024
Suszone świerszcze hitem sprzedaży w Carrefour
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
15.04.2024
Światowy Dzień Ziemi z Operacją Czysta Rzeka
-
02.04.2024
Kolorowe skarpetki, które pomagają osobom w spektrum autyzmu