logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  31.07.2008

Honor, wyzwanie, braterstwo

Your browser does not support the video tag.


Po raz pierwszy w historii Wojsko Polskie przygotowało społeczną kampanię reklamową zachęcającą do zawodowej służby wojskowej. Działania te wsparli partnerzy instytucjonalni i społeczni: Telewizja Polska, Poczta Polska, Polskie Koleje Państwowe, Agora S.A, Związek Ochotniczych Straży Pożarnych RP.

Kampania ma związek z procesem pełnej profesjonalizacji Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej oraz planowanym całkowitym zawieszeniem poboru do zasadniczej służby wojskowej.

Celem kampanii jest pozyskanie najbardziej wartościowych kandydatów do służby nadterminowej oraz do korpusów: szeregowych, podoficerów i oficerów zawodowych. Istotna jest również promocja zawodu żołnierza i kariery w Wojsku Polskim.

W pierwszym etapie kampanii, który trwał od 15 maja do 15 czerwca, skierowanej do młodzieży w wieku 17-25 lat, zastosowano plakat Andrzeja Pągowskiego, umieszczony na 600 miniboradach na terenie całego kraju.

1 sierpnia rozpoczyna się drugi etap kampanii, w ramach którego w największych miastach Polski (m.in. Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Gdańsk, Lublin, Łódź, Szczecin) oraz w kilkuset miejscowościach zawiśnie 2000 plakatów wielkoformatowych z hasłem „Zawód żołnierz. Dołącz do najlepszych”. Tego dnia rozpocznie się również emisja 30-sekundowego spotu reklamowego w TVP1, TVP2 oraz TVP INFO.

Zdjęcia do spotu, przygotowanego przez zwycięzcę konkursu na telewizyjny materiał reklamowy – agencję reklamową Vena Art. z Lublina, realizowano m.in. w 31 Bazie Lotniczej w Krzesinach, 17 Wielkopolskiej Brygadzie Zmechanizowanej w Międzyrzeczu, 3 Brygadzie Zmechanizowanej w Lublinie, 3. Flotylli Okrętów w Gdyni oraz 2 Pułku Rozpoznawczym w Hrubieszowie.

Ponownie pojawią się plakaty promujące Wojsko Polskie w urzędach pocztowych i remizach strażackich, a ponadto na dworcach kolejowych (od 15 sierpnia). Dzięki wsparciu Agory S.A we wrześniu wydrukowane zostaną bezpłatne reklamy prasowe.

Zakończenie kampanii planowane jest na koniec września br.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Zawód Żołnierz
Czas:
2008.8.1 - 2008.9.30
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Polska
Nadawca:
Ministerstwo Obrony Narodowej
Media:
Telewizja, radio, billboardy, plakaty
Wykonawca:
Vena Art, Andrzej Pągowski
Adresaci:
Młodzież 17-25 lat
Hasło kampani:
Zawód Żołnierz: Dołącz do Najlepszych





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek