logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Homoseksualne dzieci – do szafy marsz!
05.12.2010
Tematy: Kampanie, Izrael, Komunikacja w rodzinie

Homoseksualne dzieci – do szafy marsz!



Przysłowiowe trupy w szafie, najczęściej symbolizują głęboko skrywane rodzinne tajemnice. Jednak w izraelskiej kampanii promującej tolerancję, to wcale nie szczątki zmarłego próbują się wydostać z garderoby, lecz młody człowiek szukający u rodziców zrozumienia i akceptacji.

Dwa czarno-białe plakaty skierowane odpowiednio do matek lub ojców, przedstawiają rodziców, blokujących w pokojach swoich dzieci drzwi do szafy. Zdjęcia opatrzone są hasłem komentującym sytuacje: „If you’re not with your son/daughter You’re against him/Her” (Jeśli nie jesteś ze swoim synem/córką, jesteś przeciwko niemu/niej).

Kampanię zrealizowała na zlecenie Agudy – Narodowego Stowarzyszenia Gejów, Lesbijek, Osób Biseksualnych oraz Transseksualistów w Izraelu, agencja ACW Grey. Jej celem jest uświadomienie rodzicom, że jedyną drogą do poznania własnych dzieci jest rozmowa oraz wspólne spędzanie wolnego czasu. W ten sposób bowiem buduje się obopólnego zaufanie i tylko wtedy możliwe są rozmowy o ewentualnych problemach młodych ludzi. Rodzinny dom powinien być miejscem, w którym dzieci czują się kochane i akceptowane – przypominają twórcy akcji.

Pomysł kampanii oparty jest na wieloletnim doświadczeniu stowarzyszenia Aguda, które jest najstarszą izraelską organizacją broniącą praw mniejszości seksualnych w tym kraju. Z przeprowadzonych ankiet wynika, iż jednym z podstawowych problemów, z jakimi zmagają się młodzi ludzie poszukujący swojej seksualnej tożsamości, jest brak wsparcia ze strony najbliższych.
T. Karwat-Seko

 



Czas:
2010.12.1 - 2010.12.23
Nadawca:
Aguda
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
ACW Grey Israel
Adresaci:
Rodzice
Hasło kampani:
If you’re not with your son/daughter You’re against him/Her (Jeśli nie jesteś ze swoim synem/córką, jesteś przeciwko niemu/niej)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek