Zaskakujące zdjęcia umorusanego dziecka ulicy jedzącego homara i bezdomnego śpiącego na wytwornej kanapie zachęcały do wsparcia finansowego organizacji dla bezdomnych – SASP. Kampania ruszyła wiosną br. w Sao Paulo w Brazylii.
Sceneria na plakatach wprowadza w mroczny klimat, który ma kojarzyć się z beznadzieją życia na ulicy, a główne rekwizyty – wykwintny posiłek spożywany na bruku pod wiaduktem, czy elegancka sofa w brudnym zaułku – intrygują. Hasło kampanii – "For those who have nothing, anything can seem a lot" ("Dla tych którzy nic nie mają, nawet najmniejsza rzecz ma ogromną wartość") wyjaśnia, że nawet drobna z pozoru pomoc stanowi dla najbiedniejszych luksus – materac dla osoby przyzwyczajonej do spania na kartonie będzie traktowany niczym ekskluzywna sofa, a najprostszy choćby posiłek dla dziecka szukającego codziennie resztek jedzenia na ulicy będzie miał wartość eleganckiego dania.
A.Dudkowki, M.Jeziorowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii