logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Homar w slumsach
18.04.2010
Tematy: Kampanie, Brazylia, Pomoc społeczna

Homar w slumsach



Zaskakujące zdjęcia umorusanego dziecka ulicy jedzącego homara i bezdomnego śpiącego na wytwornej kanapie zachęcały do wsparcia finansowego organizacji dla bezdomnych – SASP. Kampania ruszyła wiosną br. w Sao Paulo w Brazylii.

Sceneria na plakatach wprowadza w mroczny klimat, który ma kojarzyć się z beznadzieją życia na ulicy, a główne rekwizyty – wykwintny posiłek spożywany na bruku pod wiaduktem, czy elegancka sofa w brudnym zaułku – intrygują. Hasło kampanii – "For those who have nothing, anything can seem a lot" ("Dla tych którzy nic nie mają, nawet najmniejsza rzecz ma ogromną wartość") wyjaśnia, że nawet drobna z pozoru pomoc stanowi dla najbiedniejszych luksus – materac dla osoby przyzwyczajonej do spania na kartonie będzie traktowany niczym ekskluzywna sofa, a najprostszy choćby posiłek dla dziecka szukającego codziennie resztek jedzenia na ulicy będzie miał wartość eleganckiego dania.
A.Dudkowki, M.Jeziorowska



Nazwa kampanii:
Lobster, Sofa
Czas:
2010.4.13 - 2010.5.15
Nadawca:
Social Assistance Service of Penha
Media:
Billboardy
Wykonawca:
BorghiErh/Lowe
Adresaci:
Ogół społeczeństwa- potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
For those who have nothing, anything can seem a lot (Dla tych którzy nic nie mają, nawet najmniejsza rzecz ma ogromną wartość)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek