Zaskakujące zdjęcia umorusanego dziecka ulicy jedzącego homara i bezdomnego śpiącego na wytwornej kanapie zachęcały do wsparcia finansowego organizacji dla bezdomnych – SASP. Kampania ruszyła wiosną br. w Sao Paulo w Brazylii.
Sceneria na plakatach wprowadza w mroczny klimat, który ma kojarzyć się z beznadzieją życia na ulicy, a główne rekwizyty – wykwintny posiłek spożywany na bruku pod wiaduktem, czy elegancka sofa w brudnym zaułku – intrygują. Hasło kampanii – "For those who have nothing, anything can seem a lot" ("Dla tych którzy nic nie mają, nawet najmniejsza rzecz ma ogromną wartość") wyjaśnia, że nawet drobna z pozoru pomoc stanowi dla najbiedniejszych luksus – materac dla osoby przyzwyczajonej do spania na kartonie będzie traktowany niczym ekskluzywna sofa, a najprostszy choćby posiłek dla dziecka szukającego codziennie resztek jedzenia na ulicy będzie miał wartość eleganckiego dania.
A.Dudkowki, M.Jeziorowska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz