logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Króliczki Playboy’a tanio futra nie sprzedadzą

Konsekwencja i duch rywalizacji zadecydowały, że Holly Madison zyskała pozycję pierwszej faworyty Hugh Hefnera – wydawcy Playboya. O związku z prasowym magnatem Wikipedia pisze: „Dziewczyną numer jeden jest Holly, a po niej są Bridget oraz Kendra. Hefner stwierdził, że Holly, Brigdet i Kendra są tym czego potrzebuje i nie zamierza ich zmieniać. Dziewczyny bardzo się zaprzyjaźniły i wytworzyła się między nimi specyficzna więź.” O jej wyglądzie natomiast podaje: „Madison ma brązowe oczy i blond włosy mimo tego, że jej naturalny kolor to czerń. Do tej pory przeszła operację plastyczną nosa i piersi, powiększono jej wargi, podniesiono brwi. Wydłużono jej także powierzchnię oczu oraz obniżono i pomniejszono je.” Prawdziwa jest za to jej miłość do zwierząt dlatego Holly w kampanii PETA promuje futra… oczywiście sztuczne.








CZYTAJ TEŻ:


  • 12.06.2025

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


  • 11.06.2025

    Po stronie mocy korników


  • 10.06.2025

    Dostrój się do drogi


  • 08.06.2025

    W chłodni


  • 06.06.2025

    Zepsute bajki


  • 03.06.2025

    Dziecko samo w obcym mieście


chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek