logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Selekcje
   ──────  19.05.2017

Króliczki Playboy’a tanio futra nie sprzedadzą

5 / 6
  

Konsekwencja i duch rywalizacji zadecydowały, że Holly Madison zyskała pozycję pierwszej faworyty Hugh Hefnera – wydawcy Playboya. O związku z prasowym magnatem Wikipedia pisze: „Dziewczyną numer jeden jest Holly, a po niej są Bridget oraz Kendra. Hefner stwierdził, że Holly, Brigdet i Kendra są tym czego potrzebuje i nie zamierza ich zmieniać. Dziewczyny bardzo się zaprzyjaźniły i wytworzyła się między nimi specyficzna więź.” O jej wyglądzie natomiast podaje: „Madison ma brązowe oczy i blond włosy mimo tego, że jej naturalny kolor to czerń. Do tej pory przeszła operację plastyczną nosa i piersi, powiększono jej wargi, podniesiono brwi. Wydłużono jej także powierzchnię oczu oraz obniżono i pomniejszono je.” Prawdziwa jest za to jej miłość do zwierząt dlatego Holly w kampanii PETA promuje futra… oczywiście sztuczne.








CZYTAJ TEŻ:


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


  • 14.02.2023

    Walentynki — Święto Zrywania


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek