logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Holenderski pocałunek na święto zakochanych
14.02.2014
Tematy: Kampanie, Holandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym

Holenderski pocałunek na święto zakochanych

Your browser does not support the video tag.


Różne są rodzaje całusów i różne stoją za nimi uczucia – może być przyjacielski, rodzicielski, posyłany w locie, a także pełen namiętności pocałunek, znany jako francuski. To wideo zaś promuje pocałunek holenderski, który ma szerzyć tolerancję.

Dostępne w internecie wideo zostało przygotowane przez holenderską organizację AIDS Fonds. "Holenderski pocałunek" jest dla tych, którzy wierzą, że miłość jest prawem dla wszystkich i każdy ma prawo wybrać osobę, którą kocha – mówią organizatorzy. Nadawca informuje, że brak tolerancji dla homoseksualizmu niesie za sobą także konsekwencje zdrowotne dla osób homoseksualnych – tam, gdzie homoseksualizm jest źle widziany bądź pomijany w debacie publicznej, osoby o tej orientacji mają mniejszą wiedzę na temat HIV/AIDS, a zatem są bardziej narażone na zakażenie.



Nazwa kampanii:
The Dutch Kiss
Czas:
2014.2.10 - 2014.2.20
Nadawca:
Aids Fonds
Media:
Internet
Wykonawca:
Woedend! (Amsterdam)
Adresaci:
Osoby popierające walkę o prawa osób LGBT





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek