logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Hitler na usługach śmieci
22.07.2013
Tematy: Kampanie, Ukraina, Ekologia i środowisko

Hitler na usługach śmieci



Twarze zmarłych zbrodniarzy wkomponowane są w… śmieci. Puszka z wizerunkiem Hitlera oraz butelka z Osamą Bin Ladenem promują kampanię "Let’s do it Ukraine!" („Ukraino, zróbmy to!”). Śmieci to zło, którego trzeba się pozbyć – przekazuje kampania.

Reklamy z hasłem: "Get rid of it before it gets rid of us!"(„Pozbądź się tego zanim to pozbędzie się nas!”) mają zachęcić mieszkańców Ukrainy do podjęcia wysiłku sprzątania kraju. Kampania jest częścią obywatelskiego antyśmieciowego ruchu „Let’s Do It!”, który narodził się w Estonii w 2008 roku a obecnie jest praktykowany w 96 krajach na świecie.

20 kwietnia tego roku akcja „all-Ukrainian cleaning” odbyła się po raz trzeci; sto tysięcy ludzi w ponad 250 miejscach sprzątało Ukrainę. Za realizację odpowiada agencja Tabasco, która poprzez porównanie „ikon zła” do śmieci, starała się zainspirować obywateli do podjęcia wspólnego wysiłku posprzątania ulic.

Anna Pieczykolan



Nazwa kampanii:
Osama, Adolf
Czas:
2013.4.20 - 2013.5.20
Nadawca:
Let's do it Ukraine
Media:
Billboardy
Wykonawca:
Tabasco
Adresaci:
Obywatele Ukrainy
Hasło kampani:
Get rid of it before it gets rid of us! (Pozbądź się tego zanim to pozbędzie się nas!)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek