Historyczne Cannes dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend” z Grand Prix
Cannes Lions International Festival of Creativity to jedna z najważniejszych imprez w branży reklamowej na świecie. Jej tegoroczna edycja okazała się wyjątkowo szczęśliwa dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl oraz partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz nagrodę Titanium Lion.
Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategorii „Good”.
To pierwsze w historii Grand Prix dla projektu z Polski, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategorie Good), pierwsze polskie nagrody w kategoriach Glass: the Lions for Change oraz Titanium.
„Ostatni Twój Weekend” opuścił Cannes z łącznie pięcioma nagrodami na koncie: oprócz Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change i Titanium Lion kampania zdobyła trzy brązowe lwy w kategoriach: Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation.
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…