logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Historyczne Cannes dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend” z Grand Prix
02.08.2019
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Polska, Edukacja, Równouprawnienie i tolerancja

Historyczne Cannes dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend” z Grand Prix



Cannes Lions International Festival of Creativity to jedna z najważniejszych imprez w branży reklamowej na świecie. Jej tegoroczna edycja okazała się wyjątkowo szczęśliwa dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl oraz partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz nagrodę Titanium Lion.

Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategorii „Good”.

To pierwsze w historii Grand Prix dla projektu z Polski, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategorie Good), pierwsze polskie nagrody w kategoriach Glass: the Lions for Change oraz Titanium.

„Ostatni Twój Weekend” opuścił Cannes z łącznie pięcioma nagrodami na koncie: oprócz Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change i Titanium Lion kampania zdobyła trzy brązowe lwy w kategoriach: Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation.

Ostatni Twoj Weekend Cannes Lions International Festival of Creativity Cannes Lions Grand Prix


Nazwa kampanii:
Ostatni Twój Weekend
Nadawca:
VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek