Historyczne Cannes dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend” z Grand Prix
Cannes Lions International Festival of Creativity to jedna z najważniejszych imprez w branży reklamowej na świecie. Jej tegoroczna edycja okazała się wyjątkowo szczęśliwa dla Polaków. „Ostatni Twój Weekend”, zrealizowany przez VMLY&R Poland, Wavemaker, Papaya Films i Facebook dla Gazeta.pl oraz partnerów – Mastercard, BNP Paribas Bank Polska i Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką, zdobył Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change oraz nagrodę Titanium Lion.
Dodatkowo, VMLY&R Poland została wybrana Agencją Roku 2019 Cannes Lions w kategorii „Good”.
To pierwsze w historii Grand Prix dla projektu z Polski, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions (kategorie Good), pierwsze polskie nagrody w kategoriach Glass: the Lions for Change oraz Titanium.
„Ostatni Twój Weekend” opuścił Cannes z łącznie pięcioma nagrodami na koncie: oprócz Grand Prix w kategorii Glass: the Lions for Change i Titanium Lion kampania zdobyła trzy brązowe lwy w kategoriach: Print & Publishing, Media oraz Brand Experience & Activation.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
23.11.2023
„Sernik z kamieniami” już w sprzedaży!
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym