logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Henkel opublikował raport CSR za rok 2013
25.02.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Henkel opublikował raport CSR za rok 2013



Henkel opublikował Raport Zrównoważonego Rozwoju 2013, przedstawiający zeszłoroczne osiągnięcia spółki w zakresie ochrony środowiska i działalności społecznej. Tegoroczny, dwudziesty trzeci raport, prezentuje również produkty Henkla, które spełniają kryteria zrównoważonego rozwoju. Dwa lata temu Henkel przyjął strategię zrównoważonego rozwoju, w której wyznaczył sobie długoterminowy cel trzykrotnego zwiększenia efektywności wykorzystania zasobów w perspektywie do 2030 r.

Prowadzone programy szkoleniowe obejmują zarówno kursy z zakresu bezpieczeństwa w miejscu pracy, jak również zaawansowane szkolenia dla kandydatów do kadry kierowniczej na rynkach wschodzących. Jedną z najważniejszych inicjatyw edukacyjnych w 2013 r. był program „Ambasadorzy Zrównoważonego Rozwoju”. W ramach tego projektu pracownicy firmy zdobywali wiedzę, pozwalającą im omawiać istotę zrównoważonego rozwoju z innymi pracownikami firmy, dostawcami, klientami i konsumentami, a także uczniami szkół. Od czasu uruchomienia programu w 2012 r. firma wyszkoliła około 1500 ambasadorów zrównoważonego rozwoju, którzy przekazali swoją wiedzę w tej dziedzinie grupie ponad 15 tys. uczniów w 25 krajach.

Oprócz programów szkoleniowych dla pracowników, działania firmy w minionym roku koncentrowały się na zarządzaniu innowacyjnością zgodnie z zasadą zrównoważonego rozwoju, rozumianą jako spełnianie w równym stopniu kryteriów jakości, bezpieczeństwa dla środowiska oraz odpowiedzialności społecznej, na przykład poprzez ograniczenie zużycia surowców w procesach produkcyjnych czy ilości energii potrzebnej do korzystania z produktu w fazie użycia.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek