logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Henkel edukuje ekologicznie
11.07.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Henkel edukuje ekologicznie



Przez ostatni rok firma Henkel Polska prowadziła projekt edukacyjny Akademia Przyjaciół Planety skierowany do uczniów szkół podstawowych. Projekt jest częścią inicjatywy Ambasadorzy Zrównoważonego Rozwoju, realizowanej globalnie przez firmę.

Pracownicy prowadzili szkolenia dla uczniów w wieku 7-10 lat, których celem było uwrażliwienie dzieci na kwestie związane z troską o środowisko naturalne i wyczerpywanie się naturalnych zasobów Ziemi. Edukatorzy w swoich interaktywnych prezentacjach skupiali się przede wszystkim na pokazaniu uczniom przykładów proekologicznych zachowań, dzięki którym każdy w swoim codziennym życiu może przyczynić się do ograniczania zużycia wody czy energii. Przygotowano materiały edukacyjne, a na zakończeniu kursu każdy uczestnik otrzymał dyplom Przyjaciela Planety oraz upominek – ekologiczne pudełko na drugie śniadanie. Listy z zaproszeniem do angażowania się w aktywną ochronę środowiska otrzymali także rodzice uczniów biorących udział w szkoleniach.

Projekt zainaugurowany w Polsce w czerwcu 2013 objął 960 dzieci. W ich edukację włączyło się na zasadach wolontariatu pracowniczego 42 pracowników firmy Henkel w Polsce, reprezentujących różne działy biznesowe i funkcyjne firmy. Projekt będzie kontynuowany w kolejnym roku szkolnym.

Ambasadorzy Zrównoważonego Rozwoju to globalna inicjatywa edukacyjna firmy Henkel, której głównym zamierzeniem jest zwiększanie świadomości pro-ekologicznej dzieci na całym świecie poprzez szkolenia prowadzone na zasadach wolontariatu pracowniczego przez pracowników firmy. Od początku istnienia programu zaangażowało się w niego ponad 2 tysiące pracowników firmy z 55 krajów całego świata.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek