logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Henkel aktywizuje zawodowo kobiety
08.09.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Henkel aktywizuje zawodowo kobiety



Do 20 września br. trwa nabór do kolejnej edycji programu aktywizacji zawodowej „W drodze do pracy”, skierowanego do kobiet z województwa mazowieckiego, które od ponad roku pozostają bez pracy. Akcję organizują firma Henkel Polska oraz Fundacja Miejsce Kobiet. Kolejna grupa 20 kobiet będzie miała możliwość bezpłatnego udziału w dwumiesięcznych specjalistycznych kursach i treningach psychologicznych, które mają przygotować je do tego, by mogły na nowo odnaleźć się na rynku pracy.

Według ekspertów z Fundacji Miejsce Kobiet, specjalizującej się we wspieraniu osobistego
i zawodowego rozwoju kobiet, sytuacja tej grupy społecznej na rynku pracy nie jest najłatwiejsza. Kobiecie przypisywana bywa często rola opiekunki dzieci lub seniorów, co może wiązać się
z długotrwałym wycofaniem z rynku pracy.

Elementami kursu są m.in. ćwiczenia z autoprezentacji, zajęcia z przedsiębiorczości czy szkolenia zawodowe. Program oferuje także kompletny kurs aktywizacji zawodowej „Spadochron”.

Organizatorzy zapraszają do udziału w programie kobiety pełnoletnie, z wykształceniem średnim lub wyższym, zamieszkałe na terenie województwa mazowieckiego, pozostające co najmniej rok bez pracy. Osoby te nie muszą być zarejestrowane w urzędzie pracy jako bezrobotne.

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie w pierwszej kolejności powinny wypełnić formularz zgłoszeniowy, który można pobrać ze strony www.miejscekobiet.pl. Zgłoszenia można nadsyłać do 20 września 2014 r. Kurs rozpocznie się w październiku i potrwa do grudnia.

Realizacja projektu jest możliwa dzięki środkom finansowym firmy Henkel.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek