Ruszyła 2-tygodniowa akcja promocyjna pt. „Naturze się należy„, zorganizowana wspólnie po raz drugi przez markę Harnaś z portfela Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum.
Akcją konsumencką – z edukacyjnym przesłaniem ekologicznym – objęto 100 wybranych sklepów sieci Delikatesy Centrum na terenie Małopolski. Celem akcji jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów piwa Harnaś w zakresie właściwego postępowania z opakowaniami szklanymi wielokrotnego użytku, w tym szczególnie – promowanie odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych.
Od 12 do 28 sierpnia br. lub do wyczerpania puli nagród, klient Delikatesów Centrum, który dokona zakupu 10 piw Harnaś, otrzymuje w zamian otwieracz. Z kolei odnosząc do sklepu 20 pustych butelek po piwie Harnaś, klient dostaje w nagrodę nosidełko na butelki, w którym wygodnie można przenosić butelki z domu do sklepu i odwrotnie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!