logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Harnaś i Delikatesy Centrum wspólnie o szkle
21.08.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Harnaś i Delikatesy Centrum wspólnie o szkle



Ruszyła 2-tygodniowa akcja promocyjna pt. „Naturze się należy„, zorganizowana wspólnie po raz drugi przez markę Harnaś z portfela Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum.

Akcją konsumencką – z edukacyjnym przesłaniem ekologicznym – objęto 100 wybranych sklepów sieci Delikatesy Centrum na terenie Małopolski. Celem akcji jest budowanie świadomości ekologicznej wśród konsumentów piwa Harnaś w zakresie właściwego postępowania z opakowaniami szklanymi wielokrotnego użytku, w tym szczególnie – promowanie odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych.

Od 12 do 28 sierpnia br. lub do wyczerpania puli nagród, klient Delikatesów Centrum, który dokona zakupu 10 piw Harnaś, otrzymuje w zamian otwieracz. Z kolei odnosząc do sklepu 20 pustych butelek po piwie Harnaś, klient dostaje w nagrodę nosidełko na butelki, w którym wygodnie można przenosić butelki z domu do sklepu i odwrotnie. 








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek