logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Harcerz wygrywa z hokeistą i nurkiem
06.03.2014
Tematy: Kampanie, Szwajcaria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Harcerz wygrywa z hokeistą i nurkiem

Your browser does not support the video tag.


Czy tenisista, hokeista lub nurek poradzą sobie w biegu przez las? Nieznany teren pełen wystających gałęzi i kamieni nie jest dla nich. W naturze najlepiej odnajduje się przecież harcerz i to on wygrywa emocjonujący wyścig.

Spot przestawia harcerza biegnącego przez las, którego gonią inne dzieci. Każde z nich ubrane jest w strój sportowy – nurka, piłkarza, tenisisty, hokeisty czy szermierza. Próbują złapać harcerza, lecz ten im ucieka. Pod koniec filmu pojawia się scena, gdzie harcerz dołącza do reszty swojej grupy siadając przy ognisku. Przesłaniem spotu jest przekonanie, że owszem, każdy ma swoje hobby, ale ostatecznie harcerstwo jest tym najbardziej pełnym przygód, co zostało zawarte w nazwie: „Abenteuer beginnt hier” ("Przygoda zaczyna się tutaj"). Poczucie rywalizacji czy dreszczyku emocji potęguje dodatkowo pełna ekspresji muzyka, jak z filmu akcji.
 
Kampania ma zachęcić do zainteresowania się harcerstwem i wstąpienia do szwajcarskiej organizacji. Film został zlecony przez Die Pfadibewegung Schweiz (PBS), krajowe zrzeszenie harcerzy, które ma ponad 42 tys. członków. Z uwagi na wielojęzykowość Szwajcarii, spot można obejrzeć w trzech wersjach językowych – niemieckiej, francuskiej i włoskiej.
 
Agnieszka Kliks-Pudlik



Nazwa kampanii:
Abenteuer beginnt hier
Czas:
2014.2.17 - 2014.3.17
Nadawca:
Die Pfadibewegung Schweiz
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Spinas Civil Voices
Adresaci:
Młodzież, która chce wstąpić do harcerstwa, rodzice i opiekunowie





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek