Harcerski procent
Trzymam się zasad, poszukuję, dążę do celu. Dobiega końca kampania Związku Harcerstwa Polskiego „Przekaż 1% dla ZHP”. Autorem kampanii jest Marketing Design. Partnerami akcji są m.in. Smyk, Esprit, Empik, Dominet Bank.
W ramach kampanii między innymi przeprowadzono:
* dystrybucję w „DZIENNIKU” karty rabatowej, która upoważnia do zakupów z 10% rabatem w SMYK oraz salonach ESPRIT (na terenie całej Polski)
* dystrybucję ulotki ZHP, która promuje cele i misję organizacji (w salonach SMYK, ESPRIT oraz EMPIK – w sumie ponad 200 sklepów na terenie całej Polski)
* emisję spotu reklamowego w sieci multipleksów Cinema City (24 multipleksy w 15 największych miastach Polski)
* akcję promocyjną w internecie (e-mailing oraz bannery).
Związek Harcerstwa Polskiego jest największą, liczącą 125 297 członków, organizacją wychowawczą dzieci i młodzieży w Polsce. Harcerstwo w Polsce powstało w 1911 roku, w czasie kiedy Polska była pod rozbiorami. Wzorem była metoda i organizacja skautowa stworzona przez sir Roberta Baden–Powella w Wielkiej Brytanii, a przeniesiona na grunt polski przez Andrzeja Małkowskiego.
Zasady harcerskiego wychowania to:
Służba – czynna, pozytywna postawa wobec świata i drugiego człowieka, służba Bogu, Polsce i bliźnim;
Braterstwo – przyjacielska i serdeczna postawa wobec innych;
Praca nad sobą – nieustanne kształtowanie i doskonalenie własnej osobowości.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.09.2024
Warszawskie Dni Filmu Niemego: 13-15 września w kinie Muranów
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego