logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  15.04.2008

Harcerski procent



Trzymam się zasad, poszukuję, dążę do celu. Dobiega końca kampania Związku Harcerstwa Polskiego „Przekaż 1% dla ZHP”. Autorem kampanii jest Marketing Design. Partnerami akcji są m.in. Smyk, Esprit, Empik, Dominet Bank.

W ramach kampanii między innymi przeprowadzono:
* dystrybucję w „DZIENNIKU” karty rabatowej, która upoważnia do zakupów z 10% rabatem w SMYK oraz salonach ESPRIT (na terenie całej Polski)
* dystrybucję ulotki ZHP, która promuje cele i misję organizacji (w salonach SMYK, ESPRIT oraz EMPIK – w sumie ponad 200 sklepów na terenie całej Polski)
* emisję spotu reklamowego w sieci multipleksów Cinema City (24 multipleksy w 15 największych miastach Polski)
* akcję promocyjną w internecie (e-mailing oraz bannery).

Związek Harcerstwa Polskiego jest największą, liczącą 125 297 członków, organizacją wychowawczą dzieci i młodzieży w Polsce. Harcerstwo w Polsce powstało w 1911 roku, w czasie kiedy Polska była pod rozbiorami. Wzorem była metoda i organizacja skautowa stworzona przez sir Roberta Baden–Powella w Wielkiej Brytanii, a przeniesiona na grunt polski przez Andrzeja Małkowskiego.

Zasady harcerskiego wychowania to:
Służba
– czynna, pozytywna postawa wobec świata i drugiego człowieka, służba Bogu, Polsce i bliźnim;
Braterstwo – przyjacielska i serdeczna postawa wobec innych;
Praca nad sobą – nieustanne kształtowanie i doskonalenie własnej osobowości.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Przekaż 1% dla ZHP
Czas:
2008.4.1 - 2008.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Polska
Nadawca:
Związek Harcerstwa Polskiego
Media:
Internet, kina, ulotki,
Wykonawca:
Marketing Design
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Trzymam się zasad, poszukuję, dążę do celu. Jestem harcerzem.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek