Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide to Designing Change for Good (druga edycja)
Pierwsze wydanie Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide ukazało się w 1999 roku i zyskało sobie sporą popularność. Książka adresowana była do pracowników organizacji pozarządowych, administracji publicznej i innych działaczy na rzecz zmiany społecznej.
Autorka, Nedra Kline Weinreich, jest prezeską Weinreich Communications, firmy konsultingowej pracującej z organizacjami pozarządowymi i administracją publiczną. Książka przybliża koncepcję marketingu społecznego i prowadzi czytelnika przez kolejne etapy przygotowywania działań z jego zakresu: analizę problemu, tworzenie strategii, projektowanie programu i jego komunikacji, pilotaż, implementację i ewaluację. Do każdego rozdziału dołączone są arkusze pomocnicze z pytaniami, na które należy sobie odpowiedzieć podczas pracy nad danym etapem. Szczególny nacisk położono na niskobudżetowe metody badawcze, pozwalające niewielkim kosztem przeprowadzić skuteczną ewaluację.
Druga edycja, wydana w listopadzie 2010, poszerzona została o nowości z zakresu marketingu komercyjnego i społecznego. Omówiono m.in. możliwość wykorzystania portali społecznościowych na każdym etapie działań. Uaktualniono także studia przypadków i materiały źródłowe.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.09.2024
Dodatkowe tysiąc kroków dziennie zmniejsza ryzyko śmierci o 15%
-
02.09.2024
Międzynarodowy Dzień Psa — jak pomóc psom w potrzebie?
-
29.08.2024
Adriatyk i Balaton zamiast Bałtyku. Polacy polubili bliskie wyjazdy zagraniczne
-
27.08.2024
Wielorazowa torba – czy to już nawyk Polaków?
-
20.08.2024
Twój czas online – jak wykorzystać go mądrze?
-
17.08.2024
Dzięki segregowaniu odpadów czujemy się lepszymi ludźmi