Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide to Designing Change for Good (druga edycja)
Pierwsze wydanie Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide ukazało się w 1999 roku i zyskało sobie sporą popularność. Książka adresowana była do pracowników organizacji pozarządowych, administracji publicznej i innych działaczy na rzecz zmiany społecznej.
Autorka, Nedra Kline Weinreich, jest prezeską Weinreich Communications, firmy konsultingowej pracującej z organizacjami pozarządowymi i administracją publiczną. Książka przybliża koncepcję marketingu społecznego i prowadzi czytelnika przez kolejne etapy przygotowywania działań z jego zakresu: analizę problemu, tworzenie strategii, projektowanie programu i jego komunikacji, pilotaż, implementację i ewaluację. Do każdego rozdziału dołączone są arkusze pomocnicze z pytaniami, na które należy sobie odpowiedzieć podczas pracy nad danym etapem. Szczególny nacisk położono na niskobudżetowe metody badawcze, pozwalające niewielkim kosztem przeprowadzić skuteczną ewaluację.
Druga edycja, wydana w listopadzie 2010, poszerzona została o nowości z zakresu marketingu komercyjnego i społecznego. Omówiono m.in. możliwość wykorzystania portali społecznościowych na każdym etapie działań. Uaktualniono także studia przypadków i materiały źródłowe.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.02.2024
Cztery szkodliwe mity o otyłości
-
16.02.2024
Pijemy coraz mniej piwa
-
09.02.2024
Na jakie wydarzenia Polacy kupowali bilety w 2023 roku?
-
02.02.2024
Czy zagraża nam mikroplastik?
-
19.01.2024
Gdzie wyrzucić paragon, ceramikę czy tetrapaki? Polacy nadal mają z tym problem
-
12.01.2024
Trendy w marketingu online na 2024 rok — co będzie działać i sprzedawać?