logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wiedza - Literatura > Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide to Designing Change for Good (druga edycja)
16.11.2010
Tematy: Wiedza - Literatura

Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide to Designing Change for Good (druga edycja)



Pierwsze wydanie Hands-On Social Marketing: A Step-by-Step Guide ukazało się w 1999 roku i zyskało sobie sporą popularność. Książka adresowana była do pracowników organizacji pozarządowych, administracji publicznej i innych działaczy na rzecz zmiany społecznej.

Autorka, Nedra Kline Weinreich, jest prezeską Weinreich Communications, firmy konsultingowej pracującej z organizacjami pozarządowymi i administracją publiczną. Książka przybliża koncepcję marketingu społecznego i prowadzi czytelnika przez kolejne etapy przygotowywania działań z jego zakresu: analizę problemu, tworzenie strategii, projektowanie programu i jego komunikacji, pilotaż, implementację i ewaluację. Do każdego rozdziału dołączone są arkusze pomocnicze z pytaniami, na które należy sobie odpowiedzieć podczas pracy nad danym etapem. Szczególny nacisk położono na niskobudżetowe metody badawcze, pozwalające niewielkim kosztem przeprowadzić skuteczną ewaluację.

Druga edycja, wydana w listopadzie 2010, poszerzona została o nowości z zakresu marketingu komercyjnego i społecznego. Omówiono m.in. możliwość wykorzystania portali społecznościowych na każdym etapie działań. Uaktualniono także studia przypadków i materiały źródłowe.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 04.04.2025Wiedza - Literatura

    Aż trzy czwarte Polaków spaceruje

  • 07.02.2025Wiedza - Literatura

    Co Polacy wiedzą o kaucji?

  • 03.02.2025Wiedza - Literatura

    Dzieci w Polsce mniej szczęśliwe. Dlaczego?

  • 29.01.2025Wiedza - Literatura

    Czterdziestolatkowie nie myślą o emeryturze

  • 27.01.2025Wiedza - Literatura

    Płonące elektryki — prawda czy mit?

  • 09.01.2025Wiedza - Literatura

    Tradycyjna telewizja czy streaming? Przyszłość mediów w dobie platform cyfrowych

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek