logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  06.12.2011

Hamburgery do czytania



Specjalne hamburgery dla osób niewidomych przygotowała sieć Wimpy Burgers. Ciekawa kampania, bazująca na dobrym pomyśle i tylko 15 kanapkach od razu stała się hitem.

Popularna sieć restauracji z RPA postanowiła zawalczyć o niewidzących klientów, co jest oczywiście zamiarem komercyjnym, ale celem kampanii – co warto podkreślić – było zyskanie grona dodatkowych zwolenników, uświadamiając im, że w każdym z lokali Wimpy Burgers dostępne jest menu w języku Braille’a, a osoby niewidome mogą czuć się jak w domu.

Powodzenie kampanii w dużej mierze zależało od precyzji i cierpliwości kucharzy Wimpy Burgers. Jednym z głównych narzędzi kampanii było bowiem 15 bułek na których widniało hasło ułożone w języku Braille’a z ziaren sezamu. Dzięki niemu, niewidomy konsument mógł „odczytać” z kanapki, z jakich produktów została ona przyrządzona: "100% Pure Beef Burger Made For You" („100% wołowiny w Twoim burgerze”).

Braille Burgerami poczęstowano 15 podopiecznych trzech instytucji z RPA pracujących z osobami niewidomymi. Te z kolei powiadomiły swoich podopiecznych o akcji Wimpy Burgers, a film z opisem kampanii trafił do ponad 800 tysięcy innych osób.

Wimpy Burgers udało się nie tylko trafić do niewidomych adresatów kampanii, ale także uatrakcyjnić swój wizerunek w oczach “widzących” odbiorców. Stworzenie specjalnej oferty dla osób niewidomych pozwoliło na wykreowanie wizerunku marki odpowiedzialnej społecznie.

Kampania zrealizowana została przez agencję Metropolitan Republic.
P. Niemyska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek