Z badań Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich wynika, że polski tata spędza z dzieckiem średnio 32 minuty dziennie.
Projekt z jeden strony miał pokazać chore modele ojcostwa-historie konkretnych ludzi- a jednocześnie każda z sześciu części była pretekstem do pokazania różnych zjawisk społecznych. Środkiem do realizacji stało się połączenie tradycyjnych form dziennikarskich, mediów społecznościowych i influence marketingu. ojcostwo zaistniało w świadomości: pojawiły się ojcowskie blogi,wydano kilka poradników, a w mediach społecznościowych mężczyźni zaczęli manifestować swoje przywiązanie do rodziny. Autorem reportaży był Konrad Kruczkowski, bloger doceniany za zaangażowanie społeczne.
Projekt wykonała haloziemia.pl i Bank Zachodni WBK
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
23.04.2024
Jakie książki kupujemy — raport Allegro i Allegro Lokalnie
-
23.04.2024
23 kwietnia — Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich
-
22.04.2024
Polak na diecie
-
22.04.2024
Z dupy problem