13 / 18
Z badań Centrum Rozwoju Zasobów Ludzkich wynika, że polski tata spędza z dzieckiem średnio 32 minuty dziennie.
Projekt z jeden strony miał pokazać chore modele ojcostwa-historie konkretnych ludzi- a jednocześnie każda z sześciu części była pretekstem do pokazania różnych zjawisk społecznych. Środkiem do realizacji stało się połączenie tradycyjnych form dziennikarskich, mediów społecznościowych i influence marketingu. ojcostwo zaistniało w świadomości: pojawiły się ojcowskie blogi,wydano kilka poradników, a w mediach społecznościowych mężczyźni zaczęli manifestować swoje przywiązanie do rodziny. Autorem reportaży był Konrad Kruczkowski, bloger doceniany za zaangażowanie społeczne.
Projekt wykonała haloziemia.pl i Bank Zachodni WBK
Kraje:
Polska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku