logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Nowa Zelandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  01.05.2010

Hałasu nie widać



Niewidoczna decybele zostały ciekawie zilustrowane w nowozelandzkiej kampanii "Tools", przypominającej, że warto dbać o swoje uszy.

Powszechny w dużych miastach poziom hałasu przekraczający 70 dB może powodować – poza problemami ze słuchem – niekorzystne zmiany w organizmie, takie jak nadmierne zmęczenie czy schorzenia nerwicowe. Będąc na co dzień otoczonym zgiełkiem i krzykiem można łatwo zapomnieć jak destrukcyjny może mieć on wpływ.

Kwestię tę porusza kampania organizacji National Foundation for Deaf zajmującej się pomocą osobom z wadami słuchu. Reklamy bardzo trafnie przedstawiają ostrza narzędzi stylizowane na groźnie wyostrzoną amplitudę dźwięku, a przekaz dodatkowo wyjaśnia hasło "Power tools can cause hearing damage after only 30 seconds. Always wear hearing protection " ("Elektronarzędzia mogą spowodować trwałe uszkodzenia słuchu w ciągu zaledwie 30 sekund. Zawsze chroń swój słuch). Natężenie dźwięku wydawanego przez te narzędzia może osiągać aż 115 dB.

Hałasu nie widać i trudno go uniknąć zwłaszcza jak generują go narzędzia pracy, ale istnieją proste zabezpieczenia, jak np. słuchawki czy zatyczki, pomagające chronić słuch.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tools
Czas:
2010.4.26 - 2010.5.30
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
National Foundation for Deaf
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
DDB New Zealand
Adresaci:
Użytkownicy hałaśliwych narzędzi
Hasło kampani:
Power tools can cause hearing damage after only 30 seconds. Always wear hearing protection. (Elektronarzędzia mogą spowodować trwałe uszkodzenia słuchu w ciągu zaledwie 30 sekund. Zawsze chroń swój słuch. )





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek