logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Hałasu nie widać
01.05.2010
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Hałasu nie widać



Niewidoczna decybele zostały ciekawie zilustrowane w nowozelandzkiej kampanii "Tools", przypominającej, że warto dbać o swoje uszy.

Powszechny w dużych miastach poziom hałasu przekraczający 70 dB może powodować – poza problemami ze słuchem – niekorzystne zmiany w organizmie, takie jak nadmierne zmęczenie czy schorzenia nerwicowe. Będąc na co dzień otoczonym zgiełkiem i krzykiem można łatwo zapomnieć jak destrukcyjny może mieć on wpływ.

Kwestię tę porusza kampania organizacji National Foundation for Deaf zajmującej się pomocą osobom z wadami słuchu. Reklamy bardzo trafnie przedstawiają ostrza narzędzi stylizowane na groźnie wyostrzoną amplitudę dźwięku, a przekaz dodatkowo wyjaśnia hasło "Power tools can cause hearing damage after only 30 seconds. Always wear hearing protection " ("Elektronarzędzia mogą spowodować trwałe uszkodzenia słuchu w ciągu zaledwie 30 sekund. Zawsze chroń swój słuch). Natężenie dźwięku wydawanego przez te narzędzia może osiągać aż 115 dB.

Hałasu nie widać i trudno go uniknąć zwłaszcza jak generują go narzędzia pracy, ale istnieją proste zabezpieczenia, jak np. słuchawki czy zatyczki, pomagające chronić słuch.



Nazwa kampanii:
Tools
Czas:
2010.4.26 - 2010.5.30
Nadawca:
National Foundation for Deaf
Media:
Billboardy, prasa
Wykonawca:
DDB New Zealand
Adresaci:
Użytkownicy hałaśliwych narzędzi
Hasło kampani:
Power tools can cause hearing damage after only 30 seconds. Always wear hearing protection. (Elektronarzędzia mogą spowodować trwałe uszkodzenia słuchu w ciągu zaledwie 30 sekund. Zawsze chroń swój słuch. )





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek