Dwóch mężczyzn, znanych z tego, że często obcesowo zaczepiali obce kobiety, jak zwykle rzuciło głośny komentarz na temat przyciągających ich uwagę, atrakcyjnie ubranych postaci. Chwilę później okazało się, że są to ich… własne matki, które udzieliły im publicznie głośnej, zawstydzającej reprymendy.
Firma Everlast (marka sprzętu bokserskiego, do sztuk walki i fitness) wspólnie z grupą Paremos el acoso callejero (Skończmy z molestowaniem na ulicy) przygotowała viralovy film, w którym przedstawiono podjęcie współpracy z matkami dwóch mężczyzn. Kobiety zostały odpowiednio przebrane i ucharakteryzowane, by sprowokować odzywki synów, na których często skarżyły się mieszkanki Limy. Potem zaś w ostrych słowach przywołały ich do porządku.
W sieci pojawiają się wątpliwości dotyczące autentyczności całego filmu, mimo tego ma on już ponad 3 mln wyświetleń na portalu YouTube. Grupa Paremos el acoso callejero zbiera podpisy pod petycją do peruwiańskiego rządu o utworzenie polityki zapobiegania i karania tej formy napaści.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.07.2022
Kto w Polsce najlepiej raportuje ESG? Zgłoś raport do konkursu
-
01.07.2022
Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne
-
31.05.2022
Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR
-
31.05.2022
Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci