Dwóch mężczyzn, znanych z tego, że często obcesowo zaczepiali obce kobiety, jak zwykle rzuciło głośny komentarz na temat przyciągających ich uwagę, atrakcyjnie ubranych postaci. Chwilę później okazało się, że są to ich… własne matki, które udzieliły im publicznie głośnej, zawstydzającej reprymendy.
Firma Everlast (marka sprzętu bokserskiego, do sztuk walki i fitness) wspólnie z grupą Paremos el acoso callejero (Skończmy z molestowaniem na ulicy) przygotowała viralovy film, w którym przedstawiono podjęcie współpracy z matkami dwóch mężczyzn. Kobiety zostały odpowiednio przebrane i ucharakteryzowane, by sprowokować odzywki synów, na których często skarżyły się mieszkanki Limy. Potem zaś w ostrych słowach przywołały ich do porządku.
W sieci pojawiają się wątpliwości dotyczące autentyczności całego filmu, mimo tego ma on już ponad 3 mln wyświetleń na portalu YouTube. Grupa Paremos el acoso callejero zbiera podpisy pod petycją do peruwiańskiego rządu o utworzenie polityki zapobiegania i karania tej formy napaści.
zobacz także
-
20.06.2025Wydarzenia
AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca
-
16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku