logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gwiazdy spalone w tabloidzie
05.02.2011
Tematy: Kampanie, Finlandia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Gwiazdy spalone w tabloidzie

Your browser does not support the video tag.


Fińska młodzież od niedawna ma okazję zapoznawać się z nietypowym czasopismem – wszystkie informacje w tym, z pozoru zwykłym plotkarskim magazynie, są powiązane z nałogiem nikotynowym. Czytelnicy „Burn!” mogą przeczytać wyznania gwiazdy rocka na temat zniszczonego przez palenie głosu, obejrzeć wybrane przez redakcję zdjęcie „śmierdzącej dziewczyny miesiąca” czy sprawdzić swą przyszłość w „cuchnącym horoskopie”. W piśmie można znaleźć także, podane w lekkiej formie, informacje dotyczące mniej znanych aspektów produkcji i konsumpcji papierosów, jak praca dzieci na plantacjach tytoniu czy wpływ dymu na zdrowie zwierząt.

„Burn!” był planowany jako jednorazowa akcja, ale jego popularność jest na tyle duża, że ukazały się już trzy wydania, a czwarte planowane jest na jesień. Badania wykazały, że choć edukacyjny charakter pisma był przez uczniów zauważany od razu, nie zniechęcał ich do zapoznawania się z treścią – zarówno dziewczęta, jak i chłopcy uważali, że historie są ciekawe i zabawne; niektórzy deklarowali chęć pokazania pisma swoim palącym kolegom. Nastolatkowie mogą je znaleźć w szkołach, pubach i klubach młodzieżowych, jest też dołączane do innych gazet skierowanych do tej grupy wiekowej.
A. Postek



Nazwa kampanii:
Burn!
Czas:
2011.2.1
Nadawca:
Finnish Cancer Organisations
Media:
Ambient
Wykonawca:
358 (Helsinki)
Adresaci:
Młodzież
Hasło kampani:
We burn celebrities (Palimy celebrytów)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek