Rocco Siffredi i Pussykat, gwiazdy pornobiznesu, wzięły udział w kampanii dążącej do usunięcia pornografii dziecięcej z internetu. Symbolem sprzeciwu jest znak X.
Kampania kierowana jest do osób, które regularnie odwiedzają strony internetowe o treści pornograficznej, bo to one mają o mają dużą szansę na odkrycie materiałów porno z udziałem niepełnoletnich. Aby zachęcić porno-miłośników do zgłaszania informacji na temat stron z dziecięcą pornografią, wykorzystano gwiazdy tego biznesu.
Tuż po pierwszej emisji spotu, kampania stała się popularna nie tylko w Belgii, ale również na całym świecie. Film pokazały 4 największe belgijskie kanały telewizyjne, a w internecie obejrzało go ponad 75.000 osób. Duża grupa ludzi pozbyła się swoich zdjęć profilowych na Facebooku zamieniając je na zdjęcia, na których pokazują znak X a liczba zgłoszeń na stronie stopchildporno.be potroiła się z 5 na 15 dziennie.
Kampanii „Cross out child pornography” udało się także wzniecić dyskusję na temat walki w pornografią dziecięcą w parlamencie belgijskim, a jej spot znalazł się na short liście festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Marcin Ratajczyk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
02.10.2024
Pomarańcza
-
02.10.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
01.10.2024
Same nie znikną
-
30.09.2024
Książka jest znacznie lepsza