logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gwiazdy na rzecz dostępu do wody
21.03.2011
Tematy: Wydarzenia

Gwiazdy na rzecz dostępu do wody



Z okazji Światowego Dnia Wody w ubiegły piątek w Centrum Artystycznym Fabryka Trzciny odbył się koncert oraz pokaz mody. Polskie gwiazdy zaprezentowały projekty koszulek inspirowane problemem braku wody na świecie stworzone przez młodych polskich grafików. Na wybiegu można było podziwiać Kasię Glinkę, Karinę Kunkiewicz, Dorotę Wróblewską, Magdę Górską, Wojciecha Malajkata oraz Leszka Stanka. W części muzycznej wystąpili Marika, Sidney Polak i aFrykasy sunSystem. Wieczór poprowadzili ambasadorowie Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej – Piotr Adamczyk oraz Agata Buzek, która jest zarazem ambasadorką akcji Woda dla Afryki prowadzonej wspólnie przez PAH i Cisowiankę. Janina Ochojska – szefowa Polskiej Akcji Humanitarnej – podziękowała wszystkim za wsparcie działań Fundacji na rzecz zapewnienia dostępu do wody pitnej na świecie.

Wieczór w Fabryce Trzciny był okazją do wsparcia działań Polskiej Akcji Humanitarnej – biletem wstępu na to wydarzenie była niebieska opaska. Całość zebranej w ten sposób kwoty zasiliło konto Kampanii Wodnej.

Wieczór w Fabryce Trzciny i obchodzony 22 marca Światowy Dzień Wody są okazją do zastanowienia, jak można przyczynić się do poprawy warunków, a nawet ratowania życia ludzi w odległych regionach świata, gdzie dostęp do wody nie jest czymś oczywistym. Pomimo, że woda stanowi trzy czwarte ziemi tylko jeden procent jej zasobów to woda zdatna do picia. Problem wodny uznaje się za jeden z największych problemów globalnych współczesnego świata. Według danych ONZ 884 miliony ludzi na świecie wciąż nie ma dostępu do bezpiecznych źródeł wody, a 2,5 miliarda ludzi cierpi z powodu chorób wywołanych brakiem infrastruktury sanitarnej.

Aby przyłączyć się do Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej można m.in.:
– przekazać dowolną kwotę na konto Fundacji,
– kupić specjalną butelkę Cisowianki 0,33 l w całości dedykowaną budowie studni w Afryce,
– przekazać 1% podatku (KRS 0000136833) lub
– zakupić specjalne „gadżety wodne” dostępne na stronie internetowej.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek