logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Gwiazdy i ich dzieci prezentują modę
21.06.2012
Tematy: Wydarzenia

Gwiazdy i ich dzieci prezentują modę



W najbliższą niedzielę podczas ulicznego pokazu Warsaw Fashion Street odbędzie się charytatywny pokaz z udziałem gwiazd i ich dzieci. Inicjatorką akcji jest Magdalena Łyczko, dziennikarka „Gali” i twórczyni portalu dla rodziców zaradna-mama.pl.

24 czerwca o godzinie 15.59 na Krakowskim Przedmieściu w Warszawie rozpocznie się pokaz mody, w którym gwiazdy zaprezentują kreacje 13 projektantów (Gosia Baczyńska, Bizuu: Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan, Paprocki&Brzozowski, Natalia Jaroszewska, Łukasz Jemioł, La Mania: Joanna Przetakiewicz, Izabela Łapińska, Ewa Minge, Tomasz Ossoliński, Teresa Rosati, Viola Śpiechowicz, Mariusz Przybylski oraz Maciej Zień), którzy postanowili przekazać swoje dzieła na charytatywną aukcję. Licytacja odbędzie się na platformie Allegro.pl, a dochód z niej zostanie przekazany na pomoc podopiecznym Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Na wybiegu będzie można podziwiać Katarzynę Glinkę, Hannę Lis, Beatę Ścibakównę, Magdę Steczkowską, Kasię Klich i innych. Akcję wesprze też Magdalena Mousson – Lestang, właścicielka marki Lilou, tworzącej biżuterię. Firma Lilou zdecydowała się przekazać Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce kwotę 10.000 złotych.

Do współpracy w projekcie Zaradnej mamy zgłosiły się także inne firmy, w tym sieć drogerii Rossmann, która ufundowała kosmetyki, słodycze i maskotki (50 zestawów dla dzieci oraz 50 zestawów dla mam), LEGO, które przekazało 50 zestawów klocków i Adrian Fabryka Rajstop, która przekaże komplety rajstop. Książki dostarczą wydawnictwa G+J Polska i Olesiejuk, a „Bazgroszyty” i kalendarze z rysunkami gwiazd Fundacja „Mówimy Obrazami”.

Na imprezę dla rodziców i dzieci wstęp jest bezpłatny.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek