Z badań wynika, że ponad 80 % Polaków szuka prezentów w sieci. Serwis FaniMani.pl umożliwia podczas zakupów online wspierać za darmo wybraną przez siebie organizację społeczną oraz korzystać z promocji i specjalnych rabatów.
Jak podaje raport instytutu GfK „Plany na świąteczne zakupy” 43% ankietowanych osób świąteczne prezenty zaczęło kupować w listopadzie. Z kolei analiza zachowania polskich konsumentów w wyszukiwarce Google pokazuje, że ponad 20% rodaków dokonuje pierwszych świątecznych zakupów na trzy miesiące przed Bożym Narodzeniem (raport IPSOS i Google).
Serwis FaniMani.pl współpracuje z ponad 800 sklepami internetowymi i 2600 organizacjami społecznymi działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej. Robiąc zakupy w sieci konsument może wejść do danego sklepu (w którym zamierza dokonać zakupu) przez stronę FaniMani.pl i wskazać cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zrobionych zakupów. Wspierając różne cele konsumenci nie wydają więcej – pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
01.02.2023
Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
11.01.2023
Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia