logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Gwałtowne podarcie
17.06.2008
Tematy: Kampanie, Republika Południowej Afryki, Walka z przemocą

Gwałtowne podarcie



Gwałtownie rozrywana damska sukienka wraz z pociągnięciem papierowego ręcznika – to pomysł na kampanię organizacji POWA (People Opposing Women Abuse) z RPA. W toaletach nocnych klubów umieszczono podajniki papierów z zadrukowanymi ręcznikami. Na każdym z 1500 takich ręczników znajduje się informacja o tym, że co 26 sekund w RPA dochodzi do gwałtu na kobiecie oraz pytanie co takiego osoba pobierająca ręcznik uczyniła by temu zapobiec. Samozadowolenie gościa nocnego klubu może w tym momencie ulec zmniejszeniu. Rozwiązaniem jest wsparcie dla organizacji, której dane kontaktowe podano na ręczniku.

POWA działa od 1979 roku w Johanesburgu, a jej celem jest zwalczanie przemocy stosowanej wobec kobiet. Prowadzi schroniska dla skrzywdzonych kobiet i ich dzieci.



Nazwa kampanii:
Paper towels
Czas:
2008.5.3 - 2008.5.20
Nadawca:
POWA - People Opposing Women Abuse
Media:
Papierowe ręczniki
Wykonawca:
TBWAHuntlascaris
Adresaci:
Bywalcy nocnych klubów
Hasło kampani:
What have you done? In South Africa, a woman is raped every 26 seconds. Together, we can help put a stop to it.





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek