Gwałtownie rozrywana damska sukienka wraz z pociągnięciem papierowego ręcznika – to pomysł na kampanię organizacji POWA (People Opposing Women Abuse) z RPA. W toaletach nocnych klubów umieszczono podajniki papierów z zadrukowanymi ręcznikami. Na każdym z 1500 takich ręczników znajduje się informacja o tym, że co 26 sekund w RPA dochodzi do gwałtu na kobiecie oraz pytanie co takiego osoba pobierająca ręcznik uczyniła by temu zapobiec. Samozadowolenie gościa nocnego klubu może w tym momencie ulec zmniejszeniu. Rozwiązaniem jest wsparcie dla organizacji, której dane kontaktowe podano na ręczniku.
POWA działa od 1979 roku w Johanesburgu, a jej celem jest zwalczanie przemocy stosowanej wobec kobiet. Prowadzi schroniska dla skrzywdzonych kobiet i ich dzieci.
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025Kampanie
Nie bądź internetowym trollem