logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wietnam, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  08.12.2011

Grzecznie o prezerwatywach w Wietnamie



Na tle zachodnich kampanii, w których genitalia skaczą po ścianach, a seks uprawia się na dziesiątki sposobów, grzecznie uśmiechnięta para Wietnamczyków to mało oryginalny pomysł. Trudno uwierzyć, że wystarczająco przyciągającym uwagę odbiorców bodźcem może być sam wizerunek mężczyzny z prezerwatywą w dłoni. A jednak.

Znają się już od dawna. On ma odpowiedzialną pracę. Ona jest piękną i inteligentną dziewczyną. Ale i tak, chociaż grzeczni, nie są bezpieczni. Kampanijna kreacja przedstawia przystojnego mężczyznę, który po prostu podaje swojej partnerce prezerwatywę. „Nawet jeśli dobrze się znacie, używajcie prezerwatyw” – przekonuje hasło kampanii. U przeciętnego odbiorcy z Europy zdjęcie wietnamskiej pary może wywołać co najwyżej pobłażliwy uśmiech, ale właśnie w ten sposób (odważny jak na realia wietnamskie) inicjatorzy akcji chcą przypomnieć o tym, że wirus HIV nie zważa na relacje łączące partnerów ani na ich urodę i jedynym skutecznym sposobem zabezpieczenia się przed zarażeniem jest stosowanie prezerwatyw. Tytuł kampanii „100% CUP” – „100% Condom Use Program” (Program 100% stosowania prezerwatyw) ma podkreślić konieczność stosowania prezerwatyw na codzień.

Kampania realizowana jest przez Hanojski Rejonowy Komitet ds. AIDS wraz z Zarządem Kontroli HIV/AIDS w Wietnamie (VAAC), przy wsparciu Wietnamskiego Oddziału Agencji Rozwoju Międzynarodowego USA na zlecenie Ministerstwa Zdrowia Socjalistycznej Republiki Wietnamu. Działania reklamowe zostały zaplanowany na grudzień, obchodzony jako Narodowy Miesiąc Świadomości AIDS w Wietnamie, a kampania ruszyła 1 grudnia, w Światowy Dzień Walki z AIDS.

Pośród 34 milionów ludzi zakażonych wirusem HIV na świecie, 250.000 stanowią Wietnamczycy.
M.Kotowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
100% Condom Use Program
Czas:
2011.12.1 - 2011.12.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Wietnam
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia Socjalistycznej Republiki Wietnamu
Media:
Prasa, outdoor, internet
Wykonawca:
The United States Agency for International Development / Vietnam
Adresaci:
Osoby aktywne seksualnie
Hasło kampani:
Cho dù quen biết, vẫn cần thiết có bao cao su (Nawet jeśli dobrze się znacie, używajcie prezerwatyw)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


  • 26.04.2022

    Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek