logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Grupa za chorym
05.09.2009
Tematy: Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Grupa za chorym



We Francji od początku września trwa kampania La chaine humaine (Ludzki łańcuch) pokazująca, jak wiele osób jest i musi być zaangażowanych w walkę z chorobami nowotworowymi. Zwycięstwo możliwe jest tylko dzięki współdziałaniu wielu. Liga przeciw rakowi (La Ligue contre le cancer) przekonuje, że aby skutecznie walczyć z rakiem, potrzebna jest pomoc badaczy, wolontariuszy, sponsorów. Dlatego agencja W & Cie stworzyła kreację, która ma motywować do finansowego wsparcia stowarzyszenia. Główną ideą kampanii jest przekonanie, że za każdym chorym stoją ludzie, którzy walczą o to, aby chory godnie stawiał czoła chorobie i żeby nie robił tego w samotności.
M.Kryńska



Nazwa kampanii:
La chaine humaine
Czas:
2009.9.1 - 2009.9.30
Nadawca:
La Ligue contre le cancer
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
W & Cie
Adresaci:
Ogół francuskiego społeczeństwa
Hasło kampani:
Chercheurs bénévoles donateurs malades. Face au cancer on est plus forts ensemble. Vous aussi, vous pouvez aider. Faites un don à la Ligue contre le cancer. (Badacze, wolontariusze, sponsorzy, osoby chore. W obliczu raka jesteśmy silniejsi razem. Ty także możesz pomóc. Wesprzyj Ligę przeciwko rakowi)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek