Za#%@*#%a selekcja 10 kampanii społecznych, które klną jak szewc
Grrrr, wrrrr, FCKH8
Prawdopodobnie najbardziej przeklinająca kampania społeczna jaka powstała. 16 „fucków” na minutę, a w bonusie „cock’i”, „dick’i” i „junk’i”. Mowa o kampanii „Straight Talk on Gay Marriage” zrealizowanej przez organizację FCKH8. Miała ona na celu zebranie funduszy na cele statutowe organizacji i zaprotestowanie przeciw tzw. „Proposition 8”, czyli poprawce ustawy likwidującej możliwość zawierania cywilnych związków przez homoseksualistów w Kalifornii. W 2010 roku pisaliśmy, że kampania spotkała się raczej z obojętnością mediów, a kiedy już się przebiła określano ją jako głos zdesperowany i histeryczny. Wideo opisywano jako dziecinne i przepełnione nienawiścią. Jako kampania propagandowa okazała się fiaskiem. Jako kampania fundraisingowa zyskała jednak finansowe wsparcie.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD
-
24.09.2024
Bohaterowie