Co mają ze sobą wspólnego grill i kombinezon przeciwchemiczny? Jak można zobaczyć na filmie, wszyscy uczestnicy spotkania męczą się w tych ubraniach i czują dyskomfort, nie mówiąc o tym, jak utrudnia to jedzenie.
Kampania „Bomb” ("Bomba") ma na celu uświadomienie zagrożenia, jakie stwarza ulatnianie się gazu z grilla gazowego. Jej twórcy nie chcieli tworzyć obrazu brutalnego, który miałby zastraszyć, ale przemawiający do wyobraźni użytkowników tych urządzeń poprzez pokazanie sytuacji z życia codziennego. W spocie zostało powiedziane, co należy zrobić – wystarczy sprawdzić, czy połączenie gazowe jest szczelne przez polanie wody z mydłem – jeśli nie widać bąbelków, grill jest bezpieczny.
Energy Safe Victoria (ESV) jest niezależną instytucją sprawującą kontrolę nad bezpieczeństwem elektryczności, gazu i rurociągów w Wiktorii (najbardziej zaludniony stan Australii). Kampanię wykonała agencja Redhanded.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii