logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Grillowanie w skafandrze
20.11.2013
Tematy: Kampanie, Australia, Obronność i bezpieczeństwo

Grillowanie w skafandrze

Your browser does not support the video tag.


Co mają ze sobą wspólnego grill i kombinezon przeciwchemiczny? Jak można zobaczyć na filmie, wszyscy uczestnicy spotkania męczą się w tych ubraniach i czują dyskomfort, nie mówiąc o tym, jak utrudnia to jedzenie.

Kampania „Bomb” ("Bomba") ma na celu uświadomienie zagrożenia, jakie stwarza ulatnianie się gazu z grilla gazowego. Jej twórcy nie chcieli tworzyć obrazu brutalnego, który miałby zastraszyć, ale przemawiający do wyobraźni użytkowników tych urządzeń poprzez pokazanie sytuacji z życia codziennego. W spocie zostało powiedziane, co należy zrobić – wystarczy sprawdzić, czy połączenie gazowe jest szczelne przez polanie wody z mydłem – jeśli nie widać bąbelków, grill jest bezpieczny.

Energy Safe Victoria (ESV) jest niezależną instytucją sprawującą kontrolę nad bezpieczeństwem elektryczności, gazu i rurociągów w Wiktorii (najbardziej zaludniony stan Australii). Kampanię wykonała agencja Redhanded.

Agnieszka Kliks



Nazwa kampanii:
Bomb
Czas:
2013.10.31 - 2013.10.30
Nadawca:
Energy Safe Victoria
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Redhanded
Adresaci:
Użytkownicy grillów gazowych
Hasło kampani:
Look before you cook (Sprawdź, zanim zaczniesz gotować)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek