Co mają ze sobą wspólnego grill i kombinezon przeciwchemiczny? Jak można zobaczyć na filmie, wszyscy uczestnicy spotkania męczą się w tych ubraniach i czują dyskomfort, nie mówiąc o tym, jak utrudnia to jedzenie.
Kampania „Bomb” ("Bomba") ma na celu uświadomienie zagrożenia, jakie stwarza ulatnianie się gazu z grilla gazowego. Jej twórcy nie chcieli tworzyć obrazu brutalnego, który miałby zastraszyć, ale przemawiający do wyobraźni użytkowników tych urządzeń poprzez pokazanie sytuacji z życia codziennego. W spocie zostało powiedziane, co należy zrobić – wystarczy sprawdzić, czy połączenie gazowe jest szczelne przez polanie wody z mydłem – jeśli nie widać bąbelków, grill jest bezpieczny.
Energy Safe Victoria (ESV) jest niezależną instytucją sprawującą kontrolę nad bezpieczeństwem elektryczności, gazu i rurociągów w Wiktorii (najbardziej zaludniony stan Australii). Kampanię wykonała agencja Redhanded.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz