Co mają ze sobą wspólnego grill i kombinezon przeciwchemiczny? Jak można zobaczyć na filmie, wszyscy uczestnicy spotkania męczą się w tych ubraniach i czują dyskomfort, nie mówiąc o tym, jak utrudnia to jedzenie.
Kampania „Bomb” ("Bomba") ma na celu uświadomienie zagrożenia, jakie stwarza ulatnianie się gazu z grilla gazowego. Jej twórcy nie chcieli tworzyć obrazu brutalnego, który miałby zastraszyć, ale przemawiający do wyobraźni użytkowników tych urządzeń poprzez pokazanie sytuacji z życia codziennego. W spocie zostało powiedziane, co należy zrobić – wystarczy sprawdzić, czy połączenie gazowe jest szczelne przez polanie wody z mydłem – jeśli nie widać bąbelków, grill jest bezpieczny.
Energy Safe Victoria (ESV) jest niezależną instytucją sprawującą kontrolę nad bezpieczeństwem elektryczności, gazu i rurociągów w Wiktorii (najbardziej zaludniony stan Australii). Kampanię wykonała agencja Redhanded.
Agnieszka Kliks
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach