logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Granty dla młodzieży z Pomorza
18.04.2013
Tematy: Wydarzenia

Granty dla młodzieży z Pomorza



Stowarzyszenie Morena ogłasza kolejny nabór wniosków do Pomorskiego Funduszu Młodzieżowego. Od 12 do 21 kwietnia grupy młodzieży mogą ubiegać się o środki na realizacje ich pomysłów.

Pomorski Fundusz Młodzieżowy powstał z myślą o młodych ludziach, którzy chcą działać i realizować swoje pomysły. Tworząc jego koncepcje autorzy wyszli z założenia, że młodzież nie tylko dostrzega problemy swojego lokalnego środowiska i rówieśników, lecz także ma wartościowe pomysły, jak je rozwiązywać. Grupy młodzieżowe mogą ubiegać się o granty w wysokości do 500 złotych.

Stowarzyszenie Morena zachęcając młodych ludzi do realizacji ich pomysłów chce umożliwić im rozwój ich pasji i zainteresowań oraz nabycie szeregu kompetencji społecznych i indywidualnych. Organizatorom zależy także na budowaniu w młodych ludziach poczucia odpowiedzialności za ich najbliższe otoczenie.

Stowarzyszenie wspiera inicjatywy wpisujące się w różne obszary tematyczne takie jak sport, sztuka, ekologia, praca z dziećmi, wolontariat itp. W ostatnim naborze wsparcie otrzymały projekty związane z organizacja warsztatów wokalnych, kulinarnych, spływów kajakowych, jak i osiedlowych turniejów piłkarskich.

W Pomorskim Funduszu Młodzieżowym wnioski nie tylko są przygotowywane przez młodych ludzi, lecz to także młodzież decyduje, które działania otrzymają dofinansowanie. O środki ubiegać mogą się zarówno grupy nieformalne, jak i grupy młodzieżowe działające przy organizacjach pozarządowych. W tym roku dla wszystkich grup, które otrzymają wsparcie przygotowano warsztaty dot. promocji projektów.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek