logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Granice Królestwa
02.04.2008
Tematy: Kampanie, Polska

Granice Królestwa



Brytyjczycy nie tolerują wysyłania do ich kraju papierosów, alkoholu czy perfum. Coraz większa liczba rodaków pracujących na wyspach dostarcza Urzędowi Skarbowemu i Podatkowemu w Wielkiej Brytanii (HM Revenue & Customs) nowych powodów do troski. Celem rozpoczętej pod koniec marca br. kampanii jest poinformowanie Polaków o zmianie przepisów celnych w Wielkiej Brytanii, zgodnie z którymi należy opłacać pełne cło za tytoń wysyłany pocztą do tego kraju. Według nowych regulacji prawnych papierosy wysyłane do Wielkiej Brytanii przesyłkami pocztowymi mogą zostać zatrzymane i zniszczone, jeśli nie opłacono za nie cła.

Od połowy lipca 2007 r. Brytyjczycy nie tolerują wysyłania do ich kraju papierosów, alkoholu czy perfum pocztą. – „Zaczęliśmy się stosować do dawnego orzeczenia Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości, z którego wynika, że towary obłożone akcyzą nie mogą być wysyłane do innych krajów za pośrednictwem poczty – tłumaczy Janusz Marszewski z biura prasowego HM Revenue & Customs.” (gazeta.pl)

To druga edycja kampanii informacyjna zorganizowanej w Polsce przez HM Revenue & Customs. Zwraca uwagę pragmatyczność brytyjskiej administracji przeprowadzającej kampanię w Polsce, skoro problemem są nadawcy paczek z tego właśnie kraju.

Kampania wykorzystuje prasę codzienną (ogólnopolską i lokalną) oraz tygodniki i ogólnopolskie radio. Dodatkowo działania reklamowe będą również prowadzone w oddziałach pocztowych na terenie całego kraju.
opr. m.izdebski



Nazwa kampanii:
Kampania informacyjna HM Revenue & Customs 2008
Czas:
2008.3.25 - 2008.4.8
Nadawca:
HM Revenue & Custom
Media:
Prasa, radio, plakaty
Wykonawca:
JWT (London), ZenithOptimedia
Adresaci:
Polacy
Hasło kampani:
Tytoń wysłany pocztą do Zjednoczonego Królestwa bez opłaconego cła może zostać zatrzymany i zniszczony





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek