Spot „Poranek” kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zwyciężył w kategorii Ważna Sprawa i otrzymał Grand Prix konkursu Spoters Awards 2011.
W czteroletniej historii konkursu pierwszy raz Grand Prix otrzymał spot kampanii społecznej. Reżyserem „Poranka” był Marek Dawid. – Cieszymy się, ponieważ kampanie są oceniane przez najsurowszych z Jurorów – widzów – mówi Paweł Prochenko, Partner Zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Użytkownicy mogli głosować w 6 kategoriach, w każdej wybierając jedną spośród 5 reklam. Nagrodą główną jest 200 emisji zwycięskich spotów w kanałach telewizyjnych należących do VIACOM International Media Networks, takich jak MTV czy VIVA.
Spot „Poranek” realizowany w ramach kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” miał na celu uświadomienie kierowcom, że jazda następnego dnia po konsumpcji alkoholu jest tak samo niebezpieczna, jak jazda bezpośrednio po jego spożyciu. Cała kampania niosła też ze sobą przesłanie, że nie ma magicznych sztuczek na kaca, a tym samym na szybsze trawienie alkoholu, takich jak wypicie kawy czy zjedzenie jajecznicy.
Więcej informacji o kampanii: na stronie www.niejedznakacu.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025