Spot „Poranek” kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zwyciężył w kategorii Ważna Sprawa i otrzymał Grand Prix konkursu Spoters Awards 2011.
W czteroletniej historii konkursu pierwszy raz Grand Prix otrzymał spot kampanii społecznej. Reżyserem „Poranka” był Marek Dawid. – Cieszymy się, ponieważ kampanie są oceniane przez najsurowszych z Jurorów – widzów – mówi Paweł Prochenko, Partner Zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Użytkownicy mogli głosować w 6 kategoriach, w każdej wybierając jedną spośród 5 reklam. Nagrodą główną jest 200 emisji zwycięskich spotów w kanałach telewizyjnych należących do VIACOM International Media Networks, takich jak MTV czy VIVA.
Spot „Poranek” realizowany w ramach kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” miał na celu uświadomienie kierowcom, że jazda następnego dnia po konsumpcji alkoholu jest tak samo niebezpieczna, jak jazda bezpośrednio po jego spożyciu. Cała kampania niosła też ze sobą przesłanie, że nie ma magicznych sztuczek na kaca, a tym samym na szybsze trawienie alkoholu, takich jak wypicie kawy czy zjedzenie jajecznicy.
Więcej informacji o kampanii: na stronie www.niejedznakacu.pl
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę