Spot „Poranek” kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” zrealizowany przez Fabrykę Komunikacji Społecznej dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego zwyciężył w kategorii Ważna Sprawa i otrzymał Grand Prix konkursu Spoters Awards 2011.
W czteroletniej historii konkursu pierwszy raz Grand Prix otrzymał spot kampanii społecznej. Reżyserem „Poranka” był Marek Dawid. – Cieszymy się, ponieważ kampanie są oceniane przez najsurowszych z Jurorów – widzów – mówi Paweł Prochenko, Partner Zarządzający w Fabryce Komunikacji Społecznej.
Użytkownicy mogli głosować w 6 kategoriach, w każdej wybierając jedną spośród 5 reklam. Nagrodą główną jest 200 emisji zwycięskich spotów w kanałach telewizyjnych należących do VIACOM International Media Networks, takich jak MTV czy VIVA.
Spot „Poranek” realizowany w ramach kampanii „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” miał na celu uświadomienie kierowcom, że jazda następnego dnia po konsumpcji alkoholu jest tak samo niebezpieczna, jak jazda bezpośrednio po jego spożyciu. Cała kampania niosła też ze sobą przesłanie, że nie ma magicznych sztuczek na kaca, a tym samym na szybsze trawienie alkoholu, takich jak wypicie kawy czy zjedzenie jajecznicy.
Więcej informacji o kampanii: na stronie www.niejedznakacu.pl
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej”
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta